من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او؛ داستان زندگی ماست!
ماییکه 14 سال است، تلخ و شیرین، در بود ها و نبود ها، در کنار هم هستیم و ان شالله در کنار هم می مانیم تا ظهور، تا شهادت، تا ...
اینجا از مسیر تکاملمان می نویسم؛ از دریافت هایم؛ از پیاده کردن اندکی از سبک زندگی اسلامی .

آخرین مطالب

من، او، نیت

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۸ ب.ظ
دیشب با یکی از عزیزانم، دلخوری سختی پیش اومد. خیلی ناراحت بودم. انقدر شدید بود که نمی دونستم چکار باید بکنم، امروز صبح یکی از دوستان مطلبی فرستاد در باب مجرب بودن ختم زیارت عاشورا.
با خودم گفتم ختم میگیرم که روابطم با فلانی درست بشه و انقدر با هم دچار مشکل نشیم.
هنوز حتی شروع نکردم به خواندن که موضوع با یک گفتگوی دوستانه، نسبتا حل شد
صبح، باورم نمی شد که ظهر، انقدر سبک باشم.
اثر زیارت عاشورا که کتمان کردنی نیست اما فکر می کنم واقعا خدا به نیتم نگاه کرد و دلمون با هم صاف شد
خدا همه چیز رو به خیر کنه

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۶
بانو ایرانی

نظرات  (۱۲)

۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۳:۵۵ رضا فاطمی
بسیار عالی...
همه چی به نیت ادمه دیه ...
سلام
طاعاتتون قبول
قراره از این به بعد اینجا بنویسید؟
یا همون بلاگفا؟
پاسخ:
اینجا ان شالله
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۶:۵۰ ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
الاعمال بالنیات:)
بسیار عالی
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۹:۰۷ همسر سید علی
سلام بانو 
واقعا زیارت عاشورا خیلی مجربه ... خیلی ..
با سلام و احترام

میشه بپرسم نحوه ی ختم زیارت عاشورا به چه شکله؟ من برای موردی سه تا 40 روز زیارت عاشورا رو خوندم ولی فرجی حاصل نشد. آیا باید با 100 لعن و 100 سلام باشه؟
پاسخ:

بحث اجابت دعا، یه بحث مفصله. اینکه اجابت دعا به چه شکلهایی هست، چه ویژگیهایی داره، کی اجابت صورت می گیره و ...
اتفاقا قصد دارم یه مطلب در این باره بنویسم ان شالله
اما ختم زیارت عاشورا به شکلهای مختلفی هست. معروفترینش همینه که 40 روز خونده بشه بصورت ساده یا با صد لعن و صد سلام
سلام بانو
من خیلی خوشحالم که وب شمارو پیدا کردم(یکی از دوستان مجازی زحمت کشیدن) :)
از یک سال پیش(یعنی وب بلاگفا) می خونمتون و خیلی استفاده کردم از حرفاتون و خیلی به دردم خوردن
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۵:۰۵ هدی هدایت
وای چقدر خوبه که عدو شده سبب خیر چون خدا خواسته...
کاش زودتر اسم وبلاگتون رو برای یافتن امتحان میکردم. خوش اومدید. پر برکت باشه خونه جدید.
پاسخ:
ان شالله کل مطالب رو میارم همینجا
سلام بانوجان
شماازرضوان خانم(لیلی با من است)خبرندارید؟
پاسخ:
سلام. نه! اگر خبر دار شدید به من هم خبر بدید. همیشه دعاش می کنم
خوبه که مشکل حل شد.
منم طعم این طور حل مشکلات رو چشیدم . همین که هنوز کاری نکردی ، خدا خودش همه چیو حل میکنه...

یا علی
التمآس دعآ...
سلام
ببخشید شما کلا جواب نظراتو نمیدید؟
پاسخ:
وقتی دسترسی به وبلاگ ندارم، بله اما در حالت کلی خیر
نه عزیزم گویا فرار نیست هرگز جوابی به نظرات داده بشه!

ایشون فقط دوست دارن خودشون بنویسن و بقیه فقط خواننده باشن!!!

لطفا راحتشون بذاریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
عذر می خوام
ما که چیزی نگفتیم
فقط یه سوال پرسیدیم که جوابش روند آینده مونو مشخص میکرد
چون وقتی قرار نیست جوابی بده دیگه سوال بیخودی نپرسیم
پاسخ:
عجب قضاوت سریعی! ببخشید که نتونستم جواب بدم. دسترسی به وبلاگم نداشتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی