من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او؛ داستان زندگی ماست!
ماییکه 14 سال است، تلخ و شیرین، در بود ها و نبود ها، در کنار هم هستیم و ان شالله در کنار هم می مانیم تا ظهور، تا شهادت، تا ...
اینجا از مسیر تکاملمان می نویسم؛ از دریافت هایم؛ از پیاده کردن اندکی از سبک زندگی اسلامی .

آخرین مطالب

من، او، زن زیرک

چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۸ ق.ظ
هر کی آقاشونو میدید، می گفت همش سرش تو تبلته. توی یه جمع بودیم که حاج آقای آقا تهرانی قرار بود در مورد وظایف زوجین نسبت به هم، صحبت کنن. دوستم یه نامه نوشت و مطلب رو مطرح کرد.
حاج آقا هم با همون مشی قشنگ خودشون که طوری سوال رو جواب می دن که معلوم نشه کی چی پرسیده، لابلای حرفها جواب دادند. مخصوصا در مورد اینکه برای علایقتون و خانواده تون زمان مجزا بذارید تا خانواده معذب نشن، صحبت کرد.
بعد جلسه رفت به آقاشون گفت: آقا! من به شما افتخار می کنم! هیچ کدوم از این تذکرات حاج آقا به شما نمی خورد!
بهش گفتم: واقعا هیچیش بهش نمی خورد؟
با خنده گفت: بذار تشویق شه بیاد! کم کم درست می شه!
فردا، شوهرش اولین نفری بود که توی جلسه شرکت کرد!
زیرکیشو ستایش می کنم
--------------------------------------------
سلام
عیدتون مبارک.
من تازه ی تازه از سفر طول و دراز ماه رمضون برگشتم. یه سفر پر از درس عبرت که بعضیشو می شه نوشت و بعضیشو نمی شه.
ببخشید اگر به پیامها جوابی ندادم. هنوز نرسیدم بخونمشون
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۳۱
بانو ایرانی

شوهر داری

نظرات  (۸)

۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۱:۰۸ فاطمه بانو
سلام
خوش اومدین
عیدتونم مبارک ...
منتظر پستهای جالبتون هستم
سلام بانو... چه خوب که دوباره پیدات کردم. دلم برات تنگ شده بود این بلاکفا هم که سرکار گذاشته بود ما رو....
بسیااااااار از مطالبت استفاده کردم مثل همیشه عااااااالی...
منم همش سعی میکنم از این زیرکی ها داشته باشم اما موقع هایی که عصبانی میشم یادم میره.
ان شاالله که بتونیم خشممونو قووووورت بدیم.
۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۶:۲۹ سیده طهورا آل طاها
سلام عزیزم عیدت مبارک . بچه ها خوبن . اتفاقا دیدم نیستی می خواستم بهت زنگ بزنم . بیشتر می ترسیدم مزاحمت بشم. نگو تبلیغ بودی . اگه می دونستم تبلیغی یه زنگ بهت می زدم از غربت دربیای . 
پاسخ:
خواهری شما هیچ وقت مزاحم نیستید! لطفا چنین برداشتهایی نکنید
تچقد ذهنیت شما مثل منه ...به طب سنتی اهمیت میدید منم میدم کتاب زیاد میخرید و زیاد میخوندد منم همینطور. به نکات تربیت فرزند  و شوهر داری اهمیت میدید منم میدم
به تحصیلات و علم اهمیت میدید منم میدم
فقط شما ازدواج کردید من نکردم(نیشخند)
شما حوزوی هستید?
میشه چن تا کتاب بهم معرفی کنید ک خودتون خوندید و خوشتون اومده
و اینکه دانشگاه های قم چطورن?
من الان پشت کنکوری ام درس خوندن من برای رضای خدا و کمک به خلق خدا و شادی پدر ومادرم ثواب داره یا فقط حوزه علم مورد رضایت خداست و فیزیک و شریاضی به درد نمیخوره?
یه کم انگیزه بدید با جدیت بیشتری بخووونم
طهورا خانم میگف ما به نیروی متعهد نیاز داریم
پاسخ:
سلام عزیزم. یه فرق دیگه هم داریم. فکر کنم 10-15 سال ازتون بزرگترم! گاهی وقتی حواسمون به تفاوت سن نباشه، توقع بیجا از خودمون می کنیم.
من حوزوی نیستم. الان دانشجوی فلسفه ام. قبل از این کشاورزی خونده بودم و تو دبیرستان هم علوم تجربی.
احمدی روشن، علوم دینی نخونده بود. اما انقدر خدایی کار کرد که محبوب شد و خدا شهادت نصیبش کرد. چمران، عماد مغنیه، باکری، زین الدین، همت و هزاران شهید و عارف بالله دیگه همم علوم دینی نخونده بودن! اما هرچی خوندن، برای رسیدن به خدا خوندن! و شد کمالشون! بشین ببین خدا برای چی خلقت کرده؟ چه تواناییهایی بهت داده و چرا؟ ازت چی می خواسته که این توانایی ها رو بهت داده؟
پیدا کن کجای خلقت ایستادی و باید برای آفرینش، چه کنی

سلام خواهرجان
میگم این خانم زیرک احیانا دروغ نگفتن به همسرشون که هیچ کدوم از تذکرات حاج آقا بهتون نمیخوره ؟
نه جانم چه دروغی. این دروغ (تازه اگه دروغ حسابش کنیم) صد درصد اسلامیه!!!!حلال!!!!شما مختارید هروقت دروغ کارتون رو راه می انداخت یا حتی فکر کردین ممکنه راه بندازه دروغ بگید. دروغ زن به شوهر و یا بالعکس هم که اصلا سفارش شده! رابطه درست کن هستش!! گناهش هم پای سرکار خانم نشر دهنده و تایید کنندگان این کار البته!!! به نام زیرکی!!!پناه برخدا!
پاسخ:
خب خدا رو شکر! یعنی تا این پست، ایراد دیگه ای نتونستین بگیرین!
جز همین ایراد بسیار کوچیک و البته به نظر نیامدنی تبلیغ فعل حرام و البته نارایج !!! در جامعه ی ما به نام دروغ! که البته اونم به حساب نمیاد اصلا!!! چه خوبه آدم اشتباهش رو بپذیره.نه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی