من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او؛ داستان زندگی ماست!
ماییکه 14 سال است، تلخ و شیرین، در بود ها و نبود ها، در کنار هم هستیم و ان شالله در کنار هم می مانیم تا ظهور، تا شهادت، تا ...
اینجا از مسیر تکاملمان می نویسم؛ از دریافت هایم؛ از پیاده کردن اندکی از سبک زندگی اسلامی .

آخرین مطالب

من، او، اجبار یا آزادی

چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۵۴ ق.ظ

بهش گفتم: این شرکت، مانتوهای خیلی زیبایی برای دختر هشت ساله ات داره. شیک و مجلسی

گفت: راست می گی! خیلی نازه! اما من برای دخترم مانتو نمی خرم!

- چرا؟

- دوست دارم تا اونجا که میشه، از پوشش اجباری این مملکت دور باشه. از روسری و چادر و مانتو و ...!

چند وقت پیش، سارینا روسری سرش کرده بود! از سرش برداشتم گفتم  لازم نکرده از الان بپوشی!

- جالبه! تو هم پوشش اجباری داری برای دخترت؛ اما ادعای آزادی! چرا نمی ذاری دخترت خودش انتخاب کنه؟ تو اعتقاد خودت رو القا می کنی و پز روشنفکری و آزادی میدی!

----------------------------------------

بعضی ها اسلام و انقلاب اسلامی رو به همین امر متهم می کنند. که به اسم آزادی انقلاب انجام گرفت اما مثلا حجاب اجباری شد!

زندگی اجتماعی، لاجرم یه سری محدودیت ها میاره! اگر کسی می خواد آزاد باشه بدون محدودیت، باید تنها در جنگل زندگی کنه. هیچ محیط اجتماعی رو نمی تونید پیدا کنید که الزامات و محدودیتهایی نداشته باشه. اما بر اساس ارزشهای اون جامعه، محدودیتها، متفاوت می شن. اینکه جریان حجاب چیه و چطوریه، در این مجال نمی گنجه! فقط خواستم در مورد آزادی و حجاب، کوتاه عرض کنم


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۱
بانو ایرانی

نظرات  (۸)

دقیقا
محدود کردن ازادی به به نام ازادی
لایک آبجی !
کیه که بشنووه؟!!!
آه...
۲۲ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۳۹ همسر سید علی
منم تا قبل از ازدواجم مانتو به تن نمی کردم ... پوشیدن مانتو برام شد یه پوشش اجباری از طرف همسرم درستکه اولش خیلی اذیت می شدم ولی بعدش که کمی فکر کردم دیدم با مانتو زیر چادر بودن مزایای خیلی زیادتری داره تا اینکه بدون مانتو زیر چادر باشی .... قضیه حجاب هم شاید برای یه دختر 9 ساله شاید همینطور باشه تا بعدا که کمی بزرگتر شد و قوه عاقله اش کاملتر خودش به بهتر بودن حجاب داشتن تا نداشتن برسه ...
۲۳ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۳۴ خانواده مسلمان
سلام
خدا خیرتون بده بابت این مطلب...
کوتاه بودید ولی از حق مطلب براومدید.
۲۳ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۱۴ رایحه بانو
سلام
عال بود عالی
۲۳ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۱۴ رایحه بانو
عالی بود عالی
عالی بود
ادرس اون شرکته رو به ما بدین
ما استقبال میکنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی