من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او؛ داستان زندگی ماست!
ماییکه 14 سال است، تلخ و شیرین، در بود ها و نبود ها، در کنار هم هستیم و ان شالله در کنار هم می مانیم تا ظهور، تا شهادت، تا ...
اینجا از مسیر تکاملمان می نویسم؛ از دریافت هایم؛ از پیاده کردن اندکی از سبک زندگی اسلامی .

آخرین مطالب

من،او، آرامش

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۹ ب.ظ

براساس مطالعات، تفکرات و بررسی های کاملا شخصی، به این نتیجه رسیدم که خداوند دنیا رو برمحور آرامش، خلق کرده

هر چیزی که این آرامش رو تقویت کننه، ممدوحه و هرچیزی به این آرامش لطمه بزنه، مذموم

تمام اوامر و نواهی الهی، رو با همین نگاه اگر بررسی کنیم، به رحمت خدا بیشتر واقف میشیم.

فاطمه خانم ما، از اون بچه هاییه که یه دزدگیر بهشون وصله. یعنی هرررر اتفاقی در هرررر زمانی، صدای جییییییغ وگریه ی ایشونو در میاره. خب ترفند ها زیاده برای مقابله با یه اخلاق بد. یکیش بزرگ کردن قسمتهای خوب همون نقطه ضعف ها رو بزرگ کنیم.

فاطمه خانم خیییلی مهربونه و قدرت خاصی در عوض کردن حال بد اطرافیانش علی الخصوص من، داره. یعنی به محضی که ببینه من ناراحتم، سریع کاری میکنه تا حال من خوب بشه. 

یه بار محدثه خانم و فاطمه خانم داشتن بازی میکردن که محدثه خانم به فاطمه خانم نقش پلیس رو اعطا کرد! فاطمه هم جییییییییغ میزد که من پلیس نیستم.

بغلش کردمو گفتم عزیزم پلیس یعنی کسی که مراقب بقیه است. مثل تو که پلیس آرامش منی!

گفت من پلیس آرامش شمام؟ 

اره

خب پلیس آرامش من کیه؟

من

حالا چند روزه، هروقت حالم بده، میگم: پلیس آرامش من! و فاطمه خانم سریع میاد تو بغلمو حالمو خوب میکنه. اعتماد بنفسی که میگیره، آرامش زیادتری که خودش گرفته و یه عالم اتفاق خوب دیگه از نتایج ابتداییه این کاره.

وقتی هم حالش بده میاد بالاسرم میگه: مامان حالمو خوب کن. خیلی حس خوبیه که میدونم کاری که الان دارم برای بچم انجام میدم، نیاز شه و داره حالشو خوب میکنه.


خدا با ظهور آقامون، حال همه مونو خوب کن

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۹
بانو ایرانی

نظرات  (۸)

پلیس آرامش!!!

الهی آمین
این دست از مطالب تونو که میخونم حس میکنم هیچی از بچه داری بمیدونم
واقعا چطور این حرف ها و کارها به ذهن تون میرسه؟
طاعات و عباداتتون قبول :)
خدایا با ظهور اقامون حال همه مون رو خوب کن
الهی امین
# صدای کودکان یمن شویم
شما به کمپین " صدای کودکان یمن شویم "  دعوت می شوید . 
در این کمپین از شما درخواست می شود که خارج از هرگونه از جهت گیری سیاسی یا مذهبی ، گوشه ای از درد و رنج این کودکان را به تصویر بکشید . همان گونه که می دانید صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) کشتار و نقض حقوق کودکان و وضعیت رفاهی آن ها را در یمن نگران کننده خوانده است . 
برای این کار کافی است عکس نوشته ها یا کلیپ های کوتاهی از وضعیت جنگ زده یمن و به ویژه کودکان آن سرزمین تهیه کنید . سیع کنید نوشته هر عکس یا کلیپ انگلیسی باشد و جهان را نسبت به درد این کودکان آگاه تر کند . 
سپس این عکس ها و کلیپ ها را در صفحات مجازی خود منتشر کنید . همچنین عکس ها و کلیپ هایی را که به دستتان می رسد  را نیز ، نشر دهید . 
در اولین گام نشر دهنده این پیام در صفحات مجازی خود نظیر فیسبوک ، وبلاگ ها ، کانال ها و ... باشید . 
با هم در مسیر نجات کودک 

با سلام
لطفا اگر میتوانید این پیام را در صفحه اول خود قرار دهید 

۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۲ من عاشق زندگی با طلبه ام
سلام .طاعاتتون قبول.
خواهرجان یکی از دوستان بنده مایلن مطالب تربیت فرزند شمارو مطالعه کنن.اجازه هست مطالب رو کپی  کنم براشون تو تلگرام بفرستم.
چون ظاهرا خودشون نتونستن وارد وبلاگتون بشن
۲۹ تیر ۹۵ ، ۱۴:۵۸ علی امین زاده
ای خواجه درد نیست ولیکن طبیب هست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی