من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او؛ داستان زندگی ماست!
ماییکه 14 سال است، تلخ و شیرین، در بود ها و نبود ها، در کنار هم هستیم و ان شالله در کنار هم می مانیم تا ظهور، تا شهادت، تا ...
اینجا از مسیر تکاملمان می نویسم؛ از دریافت هایم؛ از پیاده کردن اندکی از سبک زندگی اسلامی .

آخرین مطالب

من، او، لالایی

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۶ ب.ظ

لباس تنش کردم بریم جمکران.اتفاقی مانع شد.برای اینکه دلش نگیره، گفتم بیا مهمونی بازی کنیم.تو هم با همین لباس قشنگت، مهمون من شو.

گفت نه! عروس بازی( متنفرم از عروس بازی.از این تفکر زشت که کارتونهای زمان بچگیمون برای بچه ها ساخته.اینکه فکر میکنن عروس که بشن ، ته خوشبختی و سعادته)

معتقدم مخالفت مستقیم، حساسترشون میکنه. لباس عروسشو از تو کمد آوردم. یه لباس از تور و ساتن سفید ژیپون دار . 

رو سیسمونی محدثه بود. بعدها بندهای شونه و کمرش رو با گل رزهای پردار سفید یکدست، تزیین کردم. دخترها دوستش دارن.

کلاه سفیدشم سرش کردم. گفت: شلوار؟

گفتم شلوار نداره؛ راستش نمیخواستم جوراب شلواری مهمونیشو تنش کنم.

یهو رفت تو اتاق. چادر نمازشو برداشت و اومد بیرون. محدثه گفت: آبجی میخواهیم قایم موشک بازی کنیم! تو پات میگیره! گفت: نه! اینجوری بهتره! با چادر، بازوها و پاهاشو پوشوند.

خدا رو شکر کردمو فکر کردم که من کاری برای با حیا شدن این دختر، نکردم. 

جز اینکه از نوزادیش، همیشه تو گوشش، چه به وقت خواب، چه وقتای دیگه خوندم: دوستت دارم دختر با حیا و عفیفم. دوستت دارم دختر خوش اخلاق و مهربونم. عاشقتم چون امام حسین رو دوست داری و ...

هر صفت خوبی که دوست داریم بچه هامون داشته باشن، بهشون تلقین کنیم.خصوصا وقت خواب.وقتی چشماشون، گرم شد

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۰
بانو ایرانی

نظرات  (۶)

عالی
خداحفظشون کنه
از امشب می خونم
لالا لا لا زینب عفیف من😍
ممنونم از این همه ایده خوب 
عزیزززم! ماشالا ماشالا، خدا همیشه صحیح و سالم براتون حفظشون کنه.
۲۳ تیر ۹۵ ، ۱۲:۴۹ مامان گلها
سلام بانو 
زیبا بود . استفاده کردم
من همیشه سعی میکنم از قصه های اهل بیت از خوبی هاشون از زیبایی ها برای دخترام بگم . یه وقتایی از جمله همین امروز دخترم از خواب پا شده میگه مامان خواب کربلا رو دیدم رفته بودم کربلا،یا خواب امام رضا رو دیدم . منم کلی ذوق میکنم براش میگم خوش به حالت دخترم چقد امام حسین دوست داره چقد تو خوبی که اینقد خوابای خوب میبینی. 
نمیدونم تا چه حد میشه و چطوری میشه این مسائل رو تو دل بچه ها جا داد و این علاقه و محبت اهل بیت رو تو سینه شون قرار بدم که هیچوقت فراموشش نشه
به وبلاگ ما هم سر بزنید. خوشحال میشم
۲۶ تیر ۹۵ ، ۲۱:۵۰ همسر سید علی
معجزه کلمات ...
واقعا که تلقینها چه روی بزرگترها ، چه روی کوچکترها واقعا موثره ... اونم عجــــــــــــیب ...
راستی نگفتید بلاخره با همون لباس عروس رفتید جمکران یا نه ؟
:)
پاسخ:
نه خب!
۲۹ تیر ۹۵ ، ۱۴:۳۰ علی امین زاده
به نظرم آره به بچه نباید بگی عروس شدی خوشبختی.
باید یادش بدی اگه عاشق شدی و عاشق موندی خوشبختی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی