من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او؛ داستان زندگی ماست!
ماییکه 14 سال است، تلخ و شیرین، در بود ها و نبود ها، در کنار هم هستیم و ان شالله در کنار هم می مانیم تا ظهور، تا شهادت، تا ...
اینجا از مسیر تکاملمان می نویسم؛ از دریافت هایم؛ از پیاده کردن اندکی از سبک زندگی اسلامی .

آخرین مطالب

پست موقت

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۲ ق.ظ

مربوط به پست قبل



یکی از عزیزانم درگیر گناهی بود که میگفت با اینکه دلم نمیخواد گناه کنم اما نمیدونم چرا توان برترکش ندارم

براساس این دریافت جدید،بهش گفتم نمازت رو درست انجام بده

درحدتوان دراول وقت، با وضوی کامل و قیام و قعود درست

چند روز پیش منو دید گفت یه نفرتی از گناه داره درمن شکل میگیره

الهی همه مون نفرت از گناه پیدا کنیم

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۸
بانو ایرانی

نظرات  (۸)

دقیقا مثل من...ممنون از راه حلتون من سعی میکنم که اول وقت بخونم ولی متاسفانه هرجور قبل ازکه سعی میکنم حضور قلب داشته باشم بازم توی نماز حواسم پرت میشه ولی از این یه بعد تماااااااااااام سعی مو میکنم ..مخصوصا بخاطر این مساله
خدا خیرتون بده
چه راه حل خوبی
ممنون که اینجا میگید تا ما هم یاد بگیریم
سلام بانو
منظورتون از وضوی کامل چیه؟
منم الان گریه کردم پیش خدا برای گناهی که توان ترکش نداشتم بعد اومدم سایت شما که این پست رو دیدم خدا راه بهم گوشزد کرد ممنون بابت پست قشنگتون 
برای همه مریض ها دعا کنید
منظورتون از وضوی کامل و قیام و قعود چیه؟
خوب همه برای نماز خوندن این کارهارو میکنن
چیز خاصتری منظورتونه؟
۰۱ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۴۰ نقطه چین تا ارامش
سلام من تازه وبلاگم رو اب و جارو کردم و دوباره شروع به نوشتن ممنون میشم یبهم سر بزنید شدیدا به راهنمایی دوستان نیاز دارم شاید به ارامش برسم
منم همینطور.
34 سالمه. پریروزا فکر کردم دیدم گناهای کبیره ای دارم که عادت کردم بهش. مثلا اسراف. وقت تلف کنی و بیکاری. اصلا نمیدونم چطور می تونم ترکش کنم. ناراحتم خیلی.
پاسخ:
سلام. کاش همه مون ناراحت بودیم. خدا به همه ما توفیق ترک گناه و جلب رضایتش رو بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی