من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او؛ داستان زندگی ماست!
ماییکه 14 سال است، تلخ و شیرین، در بود ها و نبود ها، در کنار هم هستیم و ان شالله در کنار هم می مانیم تا ظهور، تا شهادت، تا ...
اینجا از مسیر تکاملمان می نویسم؛ از دریافت هایم؛ از پیاده کردن اندکی از سبک زندگی اسلامی .

آخرین مطالب

من، او، درد

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۱۶ ق.ظ
درد دارم درد
انگار از پشت خنجر در قلبم فرو کردن! هم قلبم زخم خورده هم کمرم شکسته
امیدوار بودم دوران ظهور رو ببینم اما این روزها بد جور نگرانم
خیر سرمون، مومنان شیعه ی منتظر حضرت حجت، ماییم و ما به کوچکترین آداب اسلامی، مودب نیستیم! حاضر نیستیم خودمون رو به سختی بندازیم برای اسلام! خدا به چه اعتباری ما کوفیان امروز رو بفرسته
...
وای وای
خودم که نگو! انقدر این روزها به خودم سرکوفت زدم و خودمو شماتت کردم که...
اونروز دوستم گفت: اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک
نکنه مصداق ظلم به امام، ماییم و گناهانمون که ظهور رو تاخیر انداختیم! حکومت آل الله رو تاخیر انداختیم!
ای خدا! عجب نگاهی! من کجا و این نگاه ها کجا
خدایا، ما رو زینت اماممون قرار بده نه مایه ی عذاب و شماتتش
خدایا ما رو از بهترین یاران امام زمان، در زمان غیبت و زمان ظهور قرار بده!
خدایا! آقامونو برسون السلاعه
برای تعجیل در فرج، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۶
بانو ایرانی

نظرات  (۷)

۰۶ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۴۵ همسر سید علی
سلام بانو 
چند روز پیش که زیارت امام رضا رو در حرم می خواندم، جمله آخر زیارت بدجور ذهنم رو درگیر کرد ... «قتل الله من قتلک بالایدی و الالسن» 
خدا بکشد کسانی را که تو را با دستها و زبانهایشان کشتند ...
و هی در ذهنم تکرار می شد که با زبانهایشان ... با زبانهایشان ..
خداییش من چقدر با زبانم امام رو کشتم ؟
چقدر ؟
اّف بر من ...
بله
به این فکر کرده بودم
سلام دوست عزیز

خدا قوت به ما هم سری بزنید
باسلام.خداقوت
چندپست قبلتون هم پیام دادم که بنده فقط1سال مقیم قم هستم.اگر امکانش هست جایی رو بهم معرفی کنید که بتونم مباحث اخلاقی رو یاد بگیرم.
بنده چندساله خواننده وبلاگتونم اما همین یک بار و باالان دوباره که پیام دادم و راستش جا خوردم که جواب ندادین چون ازتون راهنمایی خواستم.
من واقعا به چنین مباحثی نیاز دارم.
اجرکم عندالله
پاسخ:
سلام.عذر میخوام بابت تاخیر.درس اخلاق عمومی، جز همون چهارشنبه های آقای مصباح، سراغ ندارم
سال تحصیلی هم پنجشنبه ها ساعت ۹ بیست متری گلستان، آقای آقا تهرانی جلسه دارن

جواب به یه خادم
سلام (ببخشید من فضولی می کنم گفتم شاید تا قبل از اینکه بانو بتونن جوابتون رو بدن من بتونم کمکتون کنم)
درس اخلاق آیت الله تحریری چهارشنبه شب ها مدرسه امام خمینی میدون جهاد (البته من خودم خیلی وقته به خاطر بچه ها نرفتم ممکنه روزش تغییر کرده باشه میتونید زنگ بزنید و بپرسید)
درس اخلاق اقای مصباح هم قبلا چهارشنبه شب ها صفاییه دفتر حضرت اقا بود نمیدونم عوض شده یا نه. میتونید بپرسید
hamsaretalabe.blog.ir/1395/06/06/%D9%85%D9%86%D8%8C-%D8%A7%D9%88%D8%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%AF
www.partchap.com
partlist.irاینم شماره تماسمون:
02188756411
باسلام
خیلی خیلی از شما دوست عزیز بانام کاربری "منتظر" سپاس گزارم.انشاالله همگی عاقبت بخیر بشیم.
به پیشنهاد خانم نویسنده وبلاگ همنفس طلبه بود که عرض کردن از نویسنده وبلاگ من او بپرسید برای درس اخلاق شهرقم.
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی