من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او؛ داستان زندگی ماست!
ماییکه 14 سال است، تلخ و شیرین، در بود ها و نبود ها، در کنار هم هستیم و ان شالله در کنار هم می مانیم تا ظهور، تا شهادت، تا ...
اینجا از مسیر تکاملمان می نویسم؛ از دریافت هایم؛ از پیاده کردن اندکی از سبک زندگی اسلامی .

آخرین مطالب

من، او، خواننده

يكشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۳۵ ب.ظ

سلام خواننده گرامی. سلام خواهر عزیزم

شرمنده که وقت عزیز و گرامی ات رو گاهی بیهوده می گیرم و مطلب قابلی به دستت نمی رسونم.

شرمنده اگر نوشته هام، باعث شده فکر کنی من خیلی خوبم و خوش به حال بچه ها و همسرم.

شرمنده اگر باعث حسرت خوردنت شدم. تو رو خدا حلال کن. حلال کن و نذار این چیزها وبال گردنم بشه برای قیامت؛ که بار خودم بیش از حد توانم سنگینه.

بارها تصمیم گرفتم ننویسم اما یه چیزایی نذاشته. یکیش خواننده هایی که احساس دین بهشون می کنم. شاید بتونم در همین مجال اندک، بخشی از آنچه خدا روزیم کرده رو به اشتراک بذارم.

منم با بچه هام دعوا می کنم.منم با شوهرم بحثم میشه.

تلاش می کنم هرچه بلدم بکار ببندم. تلاش می کنم اونطوری باشم که خدا دوست داره. تلاش می کنم مثل سربازهای امام زمان باهاشون برخورد کنم اما خب گاهی از دستم در میره! گاهی فشارهای جسمی و روحی، قدرت صبر رو ازم می گیره و نمی تونم درجه یک باشم. اما در اون لحظات یا روزها چند کار می کنم. 

  • به خودم بد و بیراه نمی گم!
  • سعی و دقت می کنم بفهمم چرا صبرم کم شده. نقص جسمیه یا روحی! و برای رفع اون نقص، تلاش می کنم ( برای رفع نواقص جسمی، از طب سنتی بهره می گیرم)
  • بشدت و بشدت تلاش می کنم خودم رو شاد نگه دارم. افسردگی از آنچه فکر میکنیم به ما نزدیکتره.( از طب سنتی خیلی استفاده می کنم و هر چیز حلالی که منو شاد کنه)
  • به خودم برای برگشتن به آرامش، زمان می دم اما خودم رو رها نمی کنم
  • و یه چیز خیلی مهم که بزرگترین نقش رو در زندگیم داره، تکرار دوتا جمله است!
    «خدایا دوستت دارم، خدایا دوستم داشته باش»

باور کن، همه و همه روزها و لحظه های سختی دارن و قطعا روزها و لحظه های خوشی! فضای مجازی، ویترین زندگی آدمهاست که قطعا پر از نور پردازیه و در زیباترین حالت ممکن به اشتراک گذاشته شده! زندگی خودت رو با اونها مقایسه نکن! خودتو با خودت مقایسه کن. تنها کسی که باید هر روز از اون بهتر باشیم، دیروز خودمونه!

مهم نیست چقدر! اما مهمه که بهتر باشیم. مهمه که تلاش کنیم. مهمه که یه ذره، از همون ذرة المثقال ها هم که شده، بهتر بشیم. اگر رو به کمال باشیم، رو به رشد باشیم، خدا خودش راه باز می کنه.

و من یتق الله، یجعل له مخرجا

هر کس تقوا پیشه کنه، خدا براش راه باز می کنه.

التماس دعا بزرگواران. التماس دعا عزیزان

برای تعجیل در فرج دعا کنیم.

برای منم دعا کنید. دعا کنید من هم طوری باشم که مولا، ازم راضی باشه!

وقتتون بخیر، یا حق

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۰
بانو ایرانی

نظرات  (۵)

بسیار عالی بود
هیچ کس معصوم نیست وهمه اهل خطاییم
مهم عبرت گرفتن است 



سلام, ممنون, 
اجرتون با خدا ان شاءالله ‌‌‌‌‌‌‌.......‌ 
اگر یادتون بود و دوست داشتید، التماس دعا ...‌‌‌‌...
پاسخ:
همیشه دوستان وبلاگی رو دعا می کنم. خدا همه مون رو هدایت کنه و از صالحین قرار بده
سلام من سال ۹۲ یا ۹۳ که وبلاگ نویسی بیشتر روی بورس بود ، مطالبتون رو می خوندم و همیشه لذت می بردم ، شاید تنها وبلاگی بود که انقدر برام جذاب بود ، همه ی پست هاتون رو می خوندم ، نمی دونم قبل از ۹۴ هم این وبلاگ بود یا نه اما به نظرم می رسه من اقلا چهار سال پیش مطالب رو می خوندم ، خیلی عالی بود ، امشب یه دفعه یاد این وبلاگ افتادم وقتی ، دیدم هنوز می نویسید خیلی خوشحال شدم ، با تمام وجود و از صمیم غلب براتون آرزوی عاقبت به خیری می کنم 

رحیل
پاسخ:
سلام بر شما. اون موقع ها بلاگفا بودیم و پارسی بلاگ. از وقتی اختلال بلاگفا، پستامو حروم کرد، کوچ کردم اینجا. خدا کنه این نوشته ها نشه وبال ! بشه بال خودم و خیلیا
۱۹ دی ۹۶ ، ۱۵:۳۳ سبزاکلیلی
سلام

از اینکه بعد از چند سال هنوز هم سنگر وبلاگ رو حفظ کردید و می نویسید خیلی خوشحالم 

و براتون آرزوی موفقیت می کنم.

به من هم سر بزنید خوشحال میشم.

همواره شاد و سلامت و موفق باشید.

التماس دعا
۲۵ دی ۹۶ ، ۰۹:۲۱ زهرا شیرازی

ان شالله همیشه حال دلتون و جسمتون خوب باشه

از طب اسلامی هم غافل نشید. بعضا خیلی بهتر و سریعتر از سنتی تاثیر میذاره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی