من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او؛ داستان زندگی ماست!
ماییکه 14 سال است، تلخ و شیرین، در بود ها و نبود ها، در کنار هم هستیم و ان شالله در کنار هم می مانیم تا ظهور، تا شهادت، تا ...
اینجا از مسیر تکاملمان می نویسم؛ از دریافت هایم؛ از پیاده کردن اندکی از سبک زندگی اسلامی .

آخرین مطالب

من، او، مشاوره

دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۳۴ ق.ظ

یه اتفاقی برام افتاد که طبق معمول کارهای دنیا نمی شه گفت خوب بود یا بد!

من دوست صمیمی کم دارم. خیلی کم و خیلی در انتخابشون وسواس به خرج می دم. یه دوست صمیمی! حرفهااااایی پشت سرم زده بود که مخم سوت کشید!

خب! طبق قاعده ی من! چون صداقت، شرط اصلیه برای دوستی، این فرد از دایره دوستی من خط می خورد! ولی قلبم خیلی عمیق جریحه دار بود! با هیچ کس نمی تونستم مشورت کنم! چون کسی که منو تمام و کمال بشناسه، نداشتم.

با خدا هم وقتی مشورت می کنی، خب خیلی سخته از بین کلمات قرآن بفهیمی چی می خواد بگه! گاهی آیات عذابم میاد و هیچی دیگه، از خودم بکل ناامید می شم و تا چند روز حالم بده!

نشستم با خودم مشورت کردم. نمی دونم با کدوم نفسم! ولی قطعا اماره نبود!

یه کاغذ برداشتمو شروع کردم ماجرا رو برای خودم شرح دادن. نه که همشو. مثلا سن و سال اون دوستم و شرایطش و اینکه چقدر دوستش داشتمو اینها بعدم اینکه چرا انقدر ناراحتم و از چی دقیقا!

بعد چنان مشاوره ای به خودم دادم که همه هم و غمم رفت!

ما آدمها، خیلی چیزا بلدیم! اما گاهی انقدر غافل میشیم ازشون که در بحرانها نمی تونیم بکار ببندیم. با این کاری که کردم، تونستم از دانسته های خودم استفاده کنم و بیاد بیارمشون!

آخرش به خودم گفتم خیلی حالمو خوب کردی! ممنونم ازت! تنهام نذار دیگه!

بعد خودم به خودم جواب دادم: من که همیشه هستم! تو درگیر دنیا میشی نمیای پیشم! تو منو تنها نذار!

وای خدا! چه خود خوبی دادی به ما! ولی چه خودم از خودم دورم! مگه نه؟


پ ن: خود درگیری هم ندارم! :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۳۱
بانو ایرانی

نظرات  (۱۲)

سلام
ای خود درگیر :))
آقا قبول نیست، من هر وقت با خودم مشورت میکنم آخرش همه تقصیرا می افته گردن خودم و بدهکارم میشم تازه!
پاسخ:
خب رشد تو همینه دیگه! چون تو دنیا تنها کسی رو که می تونیم عوض کنیم، خودمونیم.

۰۱ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۵۶ زرا شیرازی

:))

خدا قوت

التماس دعا

پاسخ:
الهی خدا قوت مبارزه به همه مون بده
احسنت
این از اون پستهای ویژه بودا
خیلی عالی
پاسخ:
ممنونم
خیلی وقته میومدم و پست جدید نمیذاشتین. ت اینیستا یستین آیدیتونو بذارین
پاسخ:
banoo.r.j
اونجا هم خیلی مطلب نمی ذارم.
اگر به درون نروید، دست خالی بیرون می آیید.
دبی فورد
پاسخ:
دقیقا
چه خود خوبی دارین ! خوش بحالتون
خود من خیلی بیخوده 
پاسخ:
خود همه مون خوبه. فقط باید سعی کنی با اون خوبتره، ارتباط بگیری
۰۸ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۲۴ زهرا فاتحی
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما
میخواستم گزارشی در خصوص وبسایت بسیار معروف نی نی سایت بدهم.

https://www.ninisite.com/

متاسفانه توی این سایت انواع توهین ها به رهبری و نظام جمهوری اسلامی و انقلاب شکوهمند اسلامی و امام خمینی و امام خامنه ای می شود و حرف های ضد دینی بسیار مورد قبول و پذیرش افراد است.

هیچ نظارتی روی سایت وجود ندارد و مسئولان و مدیر این سایت خانم مونا تهرانی از مخالفان نظام هستند که افراد را تشویق به تاپیک های براندازی می کنند.
متاسفانه اگر در مقابل این توهین ها جوابی بدهیم یا حتی اعتراض کنیم، بدون کوچکترین حرفی قطع دسترسی میشویم.

خواهشمندم پیگیری کنید، این سایت دشمن خانواده و دین هست و هر روز با تبلیغ سبک زندگی غربی و بد جلوه دادن سبک زندگی اسلام،‌ سعی در ریزش بنیان خانواده دارد.

با سپاس فراوان از شما
سلام
همیشه اینجور وقتها که یه دری که دم دستم بوده و بهش توجه نکرده بودم برام باز میشه و مشکلم باز میشه، از صمیم قلب یاد این آیه میوفتم و حسش میکنم که میگه " هذا من فضل ربی" چون اگر دیدمش و ازش بهره بردم جز به لطف خدا نبوده. الهی شکر که دلتون آرام گرفته. خیلی این حالی که گفتین و این سوزش دل رو میفهمم. لطفا تو این ایام چر برکت دعام کنین که چون بید بر سر دین و دنیام میلرزم.
پاسخ:
واقعا هذا من فضل ربی
۱۰ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۰۲ دخترک مژده دهنده
سلام
ببخشیدچرا اون سوال رو پرسیدید؟؟

ای کاش یه کم توضیح می دادین که چطور باید به خودمون مشاوره بدیم
سلام من خواننده خاموش وبلاگ شما هستم حدود دوسال ونیم پیش من یک مشکل بزرگی تو زندگیم رخ داد و خیلی نا امید بودم همین طور توی وبلاگ ها میگشتم تا وقتی تلف کرده باشم و یک کم روانم اروم بشه تا اینکه با وبلاگ شما اشنا شدم و خیلی از مطالبتون رو خوندم تا یکیشون همون چیزی بود که من میخواستم شکر خدا مشکلم با راهنمایی هایی که کرده بودین حل شد از اون روز به بعد همیشه میام سر میزنم و میخونم فقط الان ناراحتم که چرا کم مینویسید من وخیلی از افرادی مثل من نیاز به چنین وبلاگ هایی داریم .خواهش میکنم اگه میتونید بیشتر بنویسید مخصوصا در مورد تربیت فرزند .خیلی دوستون دارم
پاسخ:
سلام. خدا کنه وقتی تلف نکرده باشم از کسی بابت نوشته هام
۰۵ تیر ۹۷ ، ۱۹:۱۷ زینب جانم
سلام همچنان آموزنده و عالی می نویسی خداقوت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی