من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او؛ داستان زندگی ماست!
ماییکه 14 سال است، تلخ و شیرین، در بود ها و نبود ها، در کنار هم هستیم و ان شالله در کنار هم می مانیم تا ظهور، تا شهادت، تا ...
اینجا از مسیر تکاملمان می نویسم؛ از دریافت هایم؛ از پیاده کردن اندکی از سبک زندگی اسلامی .

آخرین مطالب

من، او، گناه بزرگ

يكشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۱۳ ق.ظ
داشتم سینی آهنی رو از توی فر در میاوردم، دستم گرفت بهش. سریع بهش رسیدگی کردم، ماست زدم، آرد زدم و هر کاری که از دستم برمیومد کردم که بهتر بشه. سوزشش که افتاد، یه تاول کوچیک هم نزد!
داشتم غذا رو از روی اجاق برمیداشتم؛ دستم گرفت به گوشه ی فلزی دسته ی قابلمه. دستم بشدت سوخت. بازم با عجله بهش رسیدگی کردم و سوزشش که تموم شد، تاول نزد و اثری هم ازش نموند.
چند روز بعدش داشتم واسه ی داخل خورش، سیب زمینی داخل رب گوجه سرخ می کردم که یه ذره قد یه نخود رب گوجه ی داغ و روغن، پرید رو دستم. رو ساعد، سه انگشت بالاتر از مچ دستم؛ سوزشش زیاد نبود، فقط زیر آب گرفتم و رهاش کردم.
چند ماه از اون روز می گذره، هنوز جاش مونده.
داشتم به این یه سوختگی ها فکر می کردم. حس کردم گناه هم همینطوره! گناهی که ما می دونیم چقدر بزرگه، استغفار می کنیم، تلاش برای جبران می کنیم، تضرع می کنیم و هر کاری که می دونیم اثر گناه رو پاک می کنه انجام میدیم. اما گناهی که کوچک می دونیمش، رهاش می کنیم.
اثرش از اون گناه های دیگه، خیلی خیلی بیشتر میمونه و اذیتمون می کنه.
خدایا از گناه، به خودت پناه می برم. هیچ گناهی در برابر بزرگی تو، کوچیک نیست. نافرمانی بزرگی چون تو، خیلی بزرگه. جهالتمو ببخش و منو اونطوری بساز که دوستداری باشم.
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۳۰
بانو ایرانی

نظرات  (۶)

۳۰ دی ۹۷ ، ۰۹:۲۱ ملکه بانو
چه تمثیل خوبی، ممنون ازتون
ان شاء الله خدا بهمون توفیق درک بزرگی و نکبت گناهان و ترکشون رو بده و به خاطر همه گناهان دونسته و ندونستمون ببخشمون
و من توی ۲۱ سالگی به جایی رسیدم که دستم با اتو میسوزه تاول میزنه مایع ازش خارج میشه کمی خون میاد کاری به کارش ندارم 
درد داره 
کاری به کارش ندارم 
الانم مونده جاش
😊😊😊😔
پاسخ:
خوب می شه ان شالله
سلام. ببخشید که سوال بی ربط به پست می پرسم. سیب زمینی رو توی رب چطور سرخ می کنید و چه علت خاصی داره که این کار رو می کنید؟ منظورم اینه که فوت کوزه گری چه کاری از خورش درست کردنه؟ چون تا حالا نشنیده بودم.
سلام همیشه ب وبلاگتون سر میزنم از نظر فکری خیلی بهم نزدیک هستیم خوشحال میشم اینستام رو ببینید
Husayni.r
چقدر خوبه از اتفاقات زندگیمون درس بگیریم




البته موقع آشپزی هم حواسمون رو بیشتر جمع کنیم بهتره
اونوقت جا برای درسهای جدید باز میشه
پاسخ:
چشم. بیشتر دقت می کنم :)
۲۸ تیر ۹۸ ، ۱۱:۴۶ فرشته بانو
کاش بیشتر می نوشتید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی