من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او؛ داستان زندگی ماست!
ماییکه 14 سال است، تلخ و شیرین، در بود ها و نبود ها، در کنار هم هستیم و ان شالله در کنار هم می مانیم تا ظهور، تا شهادت، تا ...
اینجا از مسیر تکاملمان می نویسم؛ از دریافت هایم؛ از پیاده کردن اندکی از سبک زندگی اسلامی .

آخرین مطالب

من،او، محاسبه نفس

شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۱۶ ق.ظ

گفتند: کسی که هرشب خودش را محاسبه نکند، از ما نیست

نگفتند اعمالش را! گفتند خودش را

خودم را که محاسبه میکنم، وضعم از اعمالم خرابتر است

خداچرا از این نماز تا نماز بعد، جانم به لبم نمیرسد از شدت دلتنگی؟

خدایا چرا روزی هزار بار، دلم برای نامه ات تنگ نمیشود و نمیخوانمش

خدایا چرا کم دوستت دارم.چرا؟

چه کنم محبتت مثل آتش، وجودم رابسوزاند و هرآنچه غیر خودت را از قلبم بزداید

خدایا دوست دارم خیلی خیلی بیشتر از این دوستت داشته باشم.چه کنم؟ دستم به جایب بند نیست. جز فریاد رسی ندارم.خودت محبت خودت را در قلبم قرار بده. 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۷
بانو ایرانی

نظرات  (۷)

واقعا چرا؟

عشق در ما گم شده
:(
۰۱ مهر ۹۵ ، ۱۴:۴۴ همسر آقا ابوالفضل
سلام خانم عیدتون مبارک! خانم من چندساله شما رو میخونم
خیلی قشنگ و آموزنده مینویسید
بانو من تازه ازدواج کردم. میخوام اگه خدا توفیق بده از حالا خودمو برای یه بارداری خوب آماده کنم
چکار کنم؟! بارداری با عافیت و انشاالله فرزندان سرباز امام زمانی. هم ازنظر جسمی هم روحی.
ازنظر روحی بنظرتون چه کنم؟ من دعا میکنم از خدا میخوام
ازنظر جسمی چطور؟ آیا لازمه پیش پزشک برم و برنامه غذایی بگیرم؟ طب سنتی مثلا خوبه؟ همسرم چطور؟
ببخشید خیلی سوال پرسیدم
خواهش میکنم راهنماییم کنید


پاسخ:
سلام. موفق باشید
آقای خوشوقت موافق چله گرفتن نبودن. می گفتن همیشه باید آماده باشید و چله گرفتن خودش باعث اضطرابتون می شه.
کتاب ریحانه بهشتی خیلی کتاب خوبیه و تقریبا یه دایره المعارفه
اما مهمترین چیز آرامش، آرامش و آرامشه. اون هم حاصل نمی شه جز در یاد خدا
اگر زمین به آسمون برسه، آسمون به زمین برسه، نباید مضطرب بشین
ترک محرمات، انجام واجبات و طهارت هم که قطعا با یاد خدا انجام می شه
هرچه تونستین با وضو باشین اما باز هم نذارین آرامشتون بهم بخوره. منظور ما آارمش به معنای حقیقیش هست نه آرامش های کاذب.
موفق باشید

دوست داشتن خیلی زیاد بنظرم یا حاصل شناخت عمیق طرف مقابل هست یا پاسخ به محبت خاصی که از اون طرف نسبت به خودت می بینی.
۰۵ مهر ۹۵ ، ۱۵:۳۰ د‌ل‌باخته ..
ما هیچ ما نگاه..
ما هیچ ما گناه...
۰۶ مهر ۹۵ ، ۲۰:۰۰ همسر آقاابوالفضل
سلام خیلی خیلی ممنون از راهنمایی های بسیار خوبتون،، به امیدخدا،، انشاالله خدا به هممون توفیق عنایت کنه ،، بازم متشکر ازتون
التماس دعا ...
سلام
واقعا محاسبه نفس در زندگی تاثیرگذار است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی