من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او؛ داستان زندگی ماست!
ماییکه 14 سال است، تلخ و شیرین، در بود ها و نبود ها، در کنار هم هستیم و ان شالله در کنار هم می مانیم تا ظهور، تا شهادت، تا ...
اینجا از مسیر تکاملمان می نویسم؛ از دریافت هایم؛ از پیاده کردن اندکی از سبک زندگی اسلامی .

آخرین مطالب

من، او، چرا؟

شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۰۴ ب.ظ
یه بخشی از وضوش اشکال داشت. گفتم محدثه جان دقت کن! گفت مگه چی میشه مامان! قرائتم درسته، بقیه وضوم درسته، نمازم درسته! حالا یه اینجا رو دقت نکردم! طوری نمی شه که!
گفتم وقتی می خوام گوشی رو شارژ کنم، چه کدهایی رو باید بگیرم؟
گفت: *733# یا *780# همینا
گفتم خب من اگر #733# بگیرم، گوشیم شارژ می شه؟ گفت نه! *733* بگیرم چی؟
گفت نه!
گفتم: خب همه اش درسته که! یه ستاره و مربع جابجا شده! انقدر باید بقیه اش باطل بشه؟ برام می زنه کد شما نامعتبره!
لبخند زد و رفت از نو وضو بگیره.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۳۱
بانو ایرانی

نظرات  (۳)

مثل همیشه زیبا ، آموزنده و پرمحتوا...
۱۵ مهر ۹۷ ، ۱۰:۲۴ راهی به سوی نور
سلام
چه مثال خوبی...
پاسخ:
سلام. الحمدلله
سلام چند ساله که مطالبتونو میخونم همیشه بافکر عمل میکنید خیلی خوبه و نعمت بزرگیه هوش و استفاده از اون ماشاءالله خواهرجان درلحظه جواب قانع کننده به بچه‌ها دادن کار سختیه
پاسخ:
سلام. لطف دارید. ان شالله اینگونه باشم. خدا همه ما رو هدایت کنه و عاقبت به خیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی