من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او؛ داستان زندگی ماست!
ماییکه 14 سال است، تلخ و شیرین، در بود ها و نبود ها، در کنار هم هستیم و ان شالله در کنار هم می مانیم تا ظهور، تا شهادت، تا ...
اینجا از مسیر تکاملمان می نویسم؛ از دریافت هایم؛ از پیاده کردن اندکی از سبک زندگی اسلامی .

آخرین مطالب

من، او، نذر

چهارشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۲:۴۴ ب.ظ

حاجت مهمی داشتم. می خواستم خودمو پیش خدا لوس کنم( کلا من لوسم)

هرچی فکر کردم، کاری نبود که فقط و فقط بخاطر خدا انجامش بدم.

یه چیزی به ذهنم رسید!

خدمت بدون توقع به همسر!

باید باهاش مهربونتر باشم، بیشتر محبت و اطاعت کنم و بیشتر از قبل مواظب حفظ حرمتش باشم.

واقعا از بین بردن توقع از همسر، خیلی سخته! نه؟

موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۷/۱۲/۰۱
بانو ایرانی

نظرات  (۶)

۰۳ اسفند ۹۷ ، ۰۹:۳۰ صدای کودکانه یک زندگی
سلام. چه پیشنهاد خوبی. .قابل تامل هست 
دوست داشتی بهم سر بزن 
سلام
امیدوارم شما و فرزندانتون و همسرتون همیشه سلامت و شاد باشید.
میخواهم ازتون تشکر کنم. مدیون شما شدم. با حالی بسیار بد شروع به خواندن نوشته های شما کردم و الان خیلی بهترم. دوره نقاهت سختی را میگذرونم و حرفهای شما توکل به خدا را به یاد من آورد. چیزی که مدتها بود بدلیل نوع زندگیم از یادم رفته بود. کاش میتونستم بیشتر با شما صحبت کنم. من هم مادر دو تا دختر هستم.  تا ابد مدیون شما هستم.

نمیدونم والا زنها و دخترهایی که توی خانواه ها و جوامع با مشکلات شدید فرهنگی و اعتقادی و مادی و ... بدنیا میان و از کودکی مورد انواع آزارهای جسمی و روحی و گاها جنسی قرار میگیرن هم به این فکر میفتن که خودشونو "پیش خدا لوس کنن؟!"

https://www.asriran.com/fa/news/658324/سمیرا-و-سمانه-از-آزارهای-جنسی-پدرشان-علیه-خود-پرده-برداشتند

این یعنی نفس کشی
خیلی خیلی سخته
گاهی سر اون منت نمی ذاریم اما در نفس خودمون دچار عجب میشیم که ببین من بی منت دارم خدمت می کنم!!!
امان از نفس
پاسخ:
خیلی خیلی سخته. امان از نفس
۱۹ خرداد ۹۸ ، ۰۲:۲۱ منتظرت خواهم ماند ...
سلام عزیزم
من سمیرا هستم نویسنده منتظرت خواهم ماند ...
اگه یادتون باشه.
دخترای گلتون خوبن؟
حاجاقا خوبن ؟
امشب بی خابیم گرفته نشستم به مطالعهء وبهای گذشته
از اینکه میبینم مینویسی خوشحالم
راسی خودت بهتری
نی نی زیاد نکردی
خیلییی التماس دعا 
مواظب خودت باش

۰۸ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۳۰ خس بی سر و پا

سلام خانم جان چرا نیستید اینجا دلمون تنگ شده براتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی