من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او؛ داستان زندگی ماست!
ماییکه 14 سال است، تلخ و شیرین، در بود ها و نبود ها، در کنار هم هستیم و ان شالله در کنار هم می مانیم تا ظهور، تا شهادت، تا ...
اینجا از مسیر تکاملمان می نویسم؛ از دریافت هایم؛ از پیاده کردن اندکی از سبک زندگی اسلامی .

آخرین مطالب

من، او، نیاز

شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۰ ب.ظ

فاطمه خانم بزرگتر شده. برعکس محدثه خانم که اصلا نیازهاشو نمی گفت، خیلی راحت نیازهاشو بیان می کنه

مثلا وقتی نیاز به آغوشم داره و دارم کتاب می خونم تا چیز دیگه ای دستمه، میاد کتابو می بنده و میذاره کنار تا بغلش کنم و ...

وقتی نوازش می خواد، دستمو می گیره می کشه رو سرش! وقتی بوسه می خواد، لپشو می چسبونه به صورتم و ...

دختر بزرگم، محدثه خانم هم کم کم فهمیده که باید نیازهاشو بگه تا ما بفهمیم و یکم متعادل تر شده. اما حساس شده از بوسیدنها و در آغوش کشیدنهای فاطمه. بهم گفت: مامان! شما فقط فاطمه رو می بوسید!

گفتم: مادر می دونی که اینطوری نیست! ولی اونو خیلی بیشتر از تو میبوسم و بغل می کنم؛ درست می گی!

ولی من به هر کدومتون، چیزی که نیاز دارید می دم. الان تو به آموزش نیاز داری و اون به آغوش.

الان فقط باید به او محبت کنم. زیر دو ساله!

اما تو داری برای سربازی امام عصر آماده میشی. نیاز شما دوتا با هم متفاوته.

مثل میزان غذاتون! توی بشقاب تو چقدر غذا می کشم، توی بشقاب فاطمه چقدر! آیا فاطمه باید شکایت کنه؟

- نه خوب! من خیلی بزرگتر از اونم. بدن من نیازش بیشتره

لبخند زدم . گفتم: دقیقا عزیز دلم. تو الان انقدر بزرگ شدی که بتونی کم کم توی بستر سازی ظهور، کمک کنی و مؤثر باشی. این افتخار بزرگیه. مطمئنم قدر خودتو می دونی.

چشمهاشو روی هم گذاشت و لبخند عمیقی زد. اومد صورتم رو بوسید، من هم بوسیدمش و رفت.

چند لحظه بعد گفت: مامان! ممنونم که حواستون هست طوری تربیتم کنید که به درد امام زمان بخورم.

هرچند هنوز نمی دونه، این خود امام زمانه که حواسش به اونه! نه من!

ممنونم آقا جون که هوای ما و بچه ها رو دارید. قربونتون برم، یه لحظه هم ازمون غافل نشیدا

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۲
بانو ایرانی

نظرات  (۵)

بانو خودتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خود خودت؟؟؟؟؟
دلم برات یه دنیا تنگ شده
نشستم ناامیدانه آدرس دوستان رو در بیان امتحان کنم ببینم می تونم پیداشون کنم آیا!
وای چقدر خوشحالم از یافتنت
بدوم برم پستاتو بخونم:)))))
خدا حفظشون کنه گل دختراتو.
سلام بانو
خوشحالم که بعد مدتها بالاخره پیداتون کردم
نیاز به محبت چیزی نیست که اختصاص به سن خاص داشته باشه
حتی یک انسان میانسال نیز نیاز به محبت، بوسیدن، آغوش، نوازش، توجه و ... داره
کاش همه این را بدونند و وقتی از طرف مقابل اینها را میخای نگه مگه بچه شدی
پاسخ:
دقیقا
و این محبت در سن و سال مختلف، بروز و ظهورش متفاوته
اما معناش این نیست که به یک نوع محبت دیگه نیازی نیست
سلام
یعنی دست جمع تشنه ی این نوع آموزش و صحبت با بچه هاییم.
کاش مثال های دیگه ای برای پرت کردن حواس بچه ها میزدید.
یا علی
پاسخ:
مطلب در مورد پرت کردن حواس بچه ها نبود! متوجه سوالتون نشدم
۲۵ اسفند ۹۸ ، ۱۷:۱۴ وصله ی چادرِ مادر

خدا حفظتون کنه خانوادگی و ان شاءلله زیااادتون کنه....

برای مام دعا کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی