من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او؛ داستان زندگی ماست!
ماییکه 14 سال است، تلخ و شیرین، در بود ها و نبود ها، در کنار هم هستیم و ان شالله در کنار هم می مانیم تا ظهور، تا شهادت، تا ...
اینجا از مسیر تکاملمان می نویسم؛ از دریافت هایم؛ از پیاده کردن اندکی از سبک زندگی اسلامی .

آخرین مطالب

من، او، نسل آینده

چهارشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۰۵ ب.ظ

دارم کلام آقا رو مرور می کنم. میرسم به جمله ای که نسل مورد نیاز جامعه رو بیان می کنند؛

باید برای تولید یک نسلی با این خصوصیات، برنامه ریزی کنم. چقدر تیز بینی و ریزبینی.

دانایی

ایمان

اعتماد به نفس

امیدواری

نشاط

سلامت جسمی و روحی

روشن بینی

اراده ی قوی

کم هزینه

پرفایده

چند کار به ذهنم میرسه. خیلی هاشم تو پستهای گذشته بهشون اشاره داشتیم.

ترغیب بچه ها به مطالعه

ایجاد محبت اهل بیت و شعله ور تر کردن آتش محبت حضرات معصومین در قلبهای کوچولوشون

بازی کردن هر روزه و منظم با بچه ها

رعایت بیشتر و بیشتر طب سنتی و تغذیه ی سالم و الزام بچه ها به ورزش

و نکته ی آخر که باید هر روز و هر روز به خودم(قبل از همه) یادآوری کنم اینه که : امروز قراره چه نفعی از من به آفرینش برسه؟

خدایا خودت اون کارهایی که لازم هست بلد باشم رو یادم بده. خدایا خودت به دلم و زبونم بنداژ آنچه باید بگم و آنچه باید انجام بدم

دوستت دارم خدای مهربونم که همیشه حواست به این بنده ی حقیرت هست

-----------------------------------------------

۱۳۹۴/۰۲/۱۶

بیانات در دیدار جمعى از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۶
بانو ایرانی

امام خامنه ای

نظرات  (۹)

سلام...از پستهای زیباوتن واقعا لذت میبرم و استفاده میکنم...ممنون از شما....خدا توفیقاتمون رو در مسیر خدایی شدن زیاد کنه....خدا قوت.
پاسخ:
سلام. ممنون از حضورتون. آمین
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۳ فرازونشیب زندگی طلبگی ما(طهورا-همنفس طلبه)
سلام بر راضیه ی عزیزم. منزل نو مبارک بانو . دلم برایت تنگ شده بود. 
نیمه شعبان نزدیک است اگر احیای آن شب را درک کردی برای بقا و طول عمر رهبرمان دعا کن . این روزها و شب ها ، روزها و شبهای سختی است برای ایشان. ترسم از این است که در اندوه اینهمه رنج ......
بماند .... الان که برایت می نویسم همه شهر در سکوت و سکون فرو رفته و چشمان من تازه از اشک ریختن مانده است . فشار و هجمه خبرهای هولناک چنان قلبم را می فشارد که از خدا مرگم را طلب می کنم قبل از آنکه آنچه در  راه است رخ بدهد.

۱۰ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۴ فرازونشیب زندگی طلبگی ما(طهورا-همنفس طلبه)
آدرس تازه را برایت می گذارم .
hamnafasetalabe.blog.ir
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۲ فاطمه بانو
سلام بانو
منزل نو مبارک :)
پست زیبایی بود ...
اینم آدرس جدید منه خوشحال میشم سری بزنید
التماس دعا
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۳ فاطمه بانو
آدرس جدید : sharhevesal.blog.ir
سلام بانو
چه خوب که پیداتون کردم. بعد از قاطی کردن بلاگفا امروز این دومین وبلاگیه که پیداش کردم.
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۵۴ طلبه آینده
سلام بانوی عزیز
خیلی خوشحال هستم از اینکه وبلاگ جدیدی درست کردید
تصاویر دختراتونو توی پرشین بلاگ که گذاشته بودید دیدم و احساس صمیمیت بیشتری با هاتون کردم
ان شاءالله همه و همینطور شما توی زندگیتون موفق و موید باشید و همینطور در تربیت فرزندانتون
این همه دغدغه خیلی خوبه ...
سلام. وبلاگ زیبا و دلنشینی دارین. خوشحال میشم سری بزنید.وبلاگتون رو جزو دنبال کننده ها قرار دادم . با سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی