من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او؛ داستان زندگی ماست!
ماییکه 14 سال است، تلخ و شیرین، در بود ها و نبود ها، در کنار هم هستیم و ان شالله در کنار هم می مانیم تا ظهور، تا شهادت، تا ...
اینجا از مسیر تکاملمان می نویسم؛ از دریافت هایم؛ از پیاده کردن اندکی از سبک زندگی اسلامی .

آخرین مطالب

من، او، مسئله

سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۰۴ ق.ظ
مطمئنم دوستم داره. مطمئنم نمی خواد منو زجر بده. مطمئنم بدجنسی نمی کنه. پس چرا 12 ساله این قضیه بین ما حل نشده! چرا همــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــش رو اعصابه هر دوتامونه.
بد اخلاق که می شم، از خودم بدم میاد! آخه اصلا بد اخلاقی، در شأن یه منتظره؟
اصلا تحمل خودمو ندارم وقتی ...
کاش می شد اونموقع از دست خودم فرار کنم. نشستم لب تخت و فکر کردم. اینبار نباید از کنار این مسئله بگذرم. باید حل بشه. باید یه جوری دوتایی باهاش کنار بیاییم. یا هر کدوم یه کم کوتاه میاییم و تموم میشه، یا کلا باید این وضعیت رو به عنوان یه خصلت همسرم بپذیرم.
رفته بود آبی به صورتش بزنه و برگرده. تا اومدم بگم عزیزم بیا در مورد این مطلب حرف بزنیم، یهو گفت: ببخشید!
شوکه شدم. این اولین بار بود که مستقیم، بدون رفتارهایی که بخواد بهم بفهمونه پشیمونه و ...، مستقیم می گفت!
گفتم: من اومدم یه چیز دیگه بگم. خجالتم دادی. من خیلی بدخلقی کردم. ببخش
ولی عزیزم! خواهش می کنم بیا در موردش حرف بزنیم. باید این مطلب تموم یشه. دیگه نمی خوام این دلخوری تکرار بشه...
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۷
بانو ایرانی

نظرات  (۶)

ففروا الی الله
سلام مثل همیشه عالی بود. واقعا استفاده میکنم از وبتون. برام مثل یه کلاس درسه.
من یه وب جدید درست کردم میدونم سرتون شلوغه اما اگه وقت کردید بهم سر بزنید و لینک کنید.
ممنون.

عاشقوتونم خیلی عالی می نویسید و هر چه می نویسید بر دل می نشیند

لطفا همیشه بنویسید هر بار به صفحه شما سر می زنم به جواب سوالی در ذهنم می رسم

الان موقعیتی دارم که از هیچ کلاس و منبری نمی تونم استفاده کنم و فقط هم اداره پشت میزم به اینترنت دسترسی دارم شما منبعی برای کسب فیضم شدید لطفا اینو از من گیرید ایشاله که همیشه سالم و تندرست و در پناه حق موفق و سربلند باشید

سلام

خوب حالا حل شد ^ـــ^؟

+++

کاش منم می تونستم...
گاهی خصلتهایی در طرف مقابل هست که سخت می شه پذیرفتشون
هرچند چیزای کوچک و بی اهمیتی هستند
پیدا کردم!
آیت الله جوادی می فرمایند "عادت، آفت عبادات است"
مرتبط با اون پست عادت و فلسفه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی