من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او؛ داستان زندگی ماست!
ماییکه 14 سال است، تلخ و شیرین، در بود ها و نبود ها، در کنار هم هستیم و ان شالله در کنار هم می مانیم تا ظهور، تا شهادت، تا ...
اینجا از مسیر تکاملمان می نویسم؛ از دریافت هایم؛ از پیاده کردن اندکی از سبک زندگی اسلامی .

آخرین مطالب

من، او، شعار

چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۴۳ ق.ظ

کی میگه شعار بده؟ آقا ما تازه فهمیدیم شعار چه قدرتی داره

فاطمه خانم ما، موهاش به حدی فر فریه که احساس میکنی یکی نشسته واسش بابلیس کشیده. اوایل خیلی اذیت میشدیم برای شونه کردنش تا اینکه یه دوست عزیزی گفتن به موهاش، روغن زیتون بزن.

با اینکار خیلی فر موهاش مرتب شد و راحت تر شونه شد اما بازم فاطمه خانم نمیذاشت شونه کنیم براش.

تا اینکه یه روز موقع بستن موهای محدثه خانم، یه جمله ای گفتم که شد شعار خانمونه ی ما

دختر همیشه باید.... آراسته باشه

نمیگم به ذهن مبارکم رسید یا عقل خودم قد داد ، خدایی فقط خدا انداخت رو زبونم و هی با محدثه خانم تکرار کردیم که: دختر همیشه باید آراسته باشه. فاطمه خانم هم با ما دم میگیره...

امروز صبح که داشتم موهای خودمو شونه میزدم باز بلند شعارمون رو گفتم. 

فاطمه خانم اومد گفت: مامان! میشه موهامو ببندید؟ گفتم اره مامان جون.برو کش و شونه رو بیار

- فقط آروم آروم! باشه؟

- چشم عزیزم.آروم ه آروم

یکم هدفم ترغیب محدثه جان به مرتب نگه داشتن اتاقش بود اما فکر نمیکردم و به مخیله ی مبارکم هم خطور نمیکرد که چنین اثری داشته باشه.

دارم فکر میکنم چقدر شعارها و جو سازیها،مؤثرن 

حتی ذائقه ساز


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۸
بانو ایرانی

نظرات  (۲۴)

خیلی هم عالی
سلام

بله خیلی اثر دارن... خصوصا اگر اثرش رو در اطرافش ببینه!
اما مامانا باید خیلی مراقب شعارای انتخابیشون باشن، گاهی یه جاهایی که استثنا میخوره، دردسر پاسخ گویی به ذهن فعال کوچولوها،  بسی دشواره :))
سلام
خیلی وقته وبلاگتونو میخونم بیشتر از یه ساله تقریبا، و خیلی استفاده میکنم و به دردم میخوره عاقبت به خیر بشین :)
آخی دلم براشون تنگ شده
عیدتون مبارک

نکته قشنگی بود
ای جان ماشالا به این مو فرفری ناز!!!

الهییی

عزیزم یه پیشنهاد دارم براش. اسپری نرم کننده ی مو و باز شدن گره موی کودک "فیروز" رو بگیر بعد ازحمام و خشک شدن موهاش به موهاش اسپری کن بعد شونه کن خییلی صاف و نرم میشن. قیمتشم 4 تومنه!

 

من واسه موهای خودم گرفتم استفاده میکنم خیلی راضی ام

سلام. سال نو مبارک :)
سلام. سال نو مبارک :)
۲۳ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۴۴ مردی بنام شقایق ...
سلام

اون چیزی که بیشتر از شعار اثر داره اگه گفتین چیه؟

بع له

دمپایی...
سلام ، چیزی که قبل تر از شعار اسر داره ، عمل هست...
خودشما حتما عمل کردید...
همینطور با ارامش ومحبت صحبت کردن...
راستی ،موهای من هم فر هست 😆 
مکافاته بخدا😂 من فقط بعد موقع حمام شونه میکنم،چون بعدش وز میشه و بد میشه ! 

سلام بانو
خوبین؟
از چند تا وبی که من باهاشون انس داشتیم شما موندین...
خبر ندارین از یار طلبگی 
و یا همنفس طلبه...
چرا رفتن؟
خواهش میکنم بگین...
علو.................
بانو
چرا رفتن؟
هیچ کدوم قم نیستن؟

۰۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۹ ریحانه مامان دوقلو ها
سلام
اعیاد گذشته و پیش رو مبارک
چقدر بد که همه اونایی که باهاشون انس گرفته بودم دیگه نمی نویسن
فقط شما موندید خواهش می کنم شما ادامه بدید
وقتی تو آمار شبکه های سیما شنیدم که شبکه نسیم و احتمالا برنامه شب کوک اول شده تو نظرسنجی به این نتیجه رسیدم که متاسفانه مذهبیون دارن کم کاری می کنن که برنامه های بی محتوایی مثل شب کوک مقام میاره



گذشته از این ها سوالی دارم دوقلو های من حدود 5 ساله هستن به تازگی مراسم عروسی دعوت بودیم با اینکه ما آخر مجلس رفتیم و وقتی رسیدیم که داماد تشریف داشتن
از اون موقع دخترم که دیده دخترعموش که یک سال ازش بزرگ تر هست با اینکه به شدت مقید هستن از رژ لب استفاده کرده همش به من می گه برای من هم بزن . هر جور رفتار می کنم از سرش بیرون نمی ره. نمی دونم بهش چی بگم و چطور رفتار کنم . این رو هم باید مد نظر داشته باشیم که من یه پسر هم سن هم دارم که به همون اندازه کنجکاو هست .
این رو بگم که من فقط گاهی اوقات از لوازم آرایش استفاده می کنم اون هم وقتی که همسرم میاد خونه و همیشه تاکید می کنم که فقط به خاطر بابا .و اینکه اصلا نمی زارم آرایش کردن رو ببینن و یا لوازم آرایش دم دست نیست . الان به دخترم گفتم باید فکر هام رو بکنم و از کسی که می دونه بپرسم برای بچه های هم سن شما ضرر نداشته باشه . روزی چند بار ازم می پرسه مامان فکر هاتو کردی؟
لطفا راهنماییم کنید باید چه کار کنم
پاسخ:
جوابتونو توی یه پست می دم

سلام مهربانوی عزیز...

اگر اعتکاف رفتین لطفا از فضای اونجا و مراسماتش برامون بگین ممنون میشم

مرسی..

سلام میشه بمنم رمز بدید؟
سلام بانو.نمیدونم منو یادتون میاد یا نه. خیلی وقت بود نظر نذاشته بودم. ولی دیگه رمز دار کردین مجبور شدم به حرف بیام :-D
  البته صفحه تون توی اینستاگرامو پیدا کردم اونجا لایکتون میکنم...
به من رمز میدین؟

۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۴۰ فرزانه سادات (سید)

هو العلیم

منم خاموش می خونمتون و لذت میبرم.
اگه ممکنه به منم رمز بدین.

۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۴۲ دختر شاه پریون
سلام ببخشید آیا رمز به من تعلق میگیره؟
سلام بانو
منم رمز میخام
۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۵۰ ریحانه مامان دوقلو ها
سلام مجدد
ممنون که پاسخ دادید . یک بار از بس دخترم اصرار می کرد وقتی که باباش و برادرش نبودند خیلی کوتاه استفاده کرد ولی خیلی از مضراتش برش گفتم و قرار شد وقتی آقایون اومدن سریع پاک کنه که قبول کرد و خوشبختانه سریع پاک کرد و بعد از اون هم دیگه درخواست نکرد ولی من هم دیگه رفتم تو تحریم که دوباره یادش نیوفته
اگه رمز رو به خواننده ها هم می دید امکانش هست به من هم بدید ممنون می شم
سلام
ممکنه به من رمز بدید؟
سلام.لطفا به من هم رمز بدین.متشکرم.

سلام بانوجانم

به منم رمز می دین؟

۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۳۵ چشم به راهم ...
سلامت باشن فاطمه خانم مو فرفری شما :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی