من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او؛ داستان زندگی ماست!
ماییکه 14 سال است، تلخ و شیرین، در بود ها و نبود ها، در کنار هم هستیم و ان شالله در کنار هم می مانیم تا ظهور، تا شهادت، تا ...
اینجا از مسیر تکاملمان می نویسم؛ از دریافت هایم؛ از پیاده کردن اندکی از سبک زندگی اسلامی .

آخرین مطالب

من، او، رفاه

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۹ ق.ظ

میگه : هرکاری بچه هامو به سختی بندازه، انجام نمیدم. نمیخوام سختی بکشن

میگم: ما موظفیم بچه ها رو برای آینده شون تربیت کنیم. آینده شونو چکار میکنین؟

- دعا میکنم بحق امام زمان، زندگی آینده شون، سرشار از رفاه و آسایش باشه

- محاله! جنس زندگی دنیا با آسایش، جور نیست! 

- ما دعا میکنیم بحق امام زمان، زندگی آینده شون، سرشار از رفاه و آسایش باشه

دلم میخواد بهش بگم مثل اینکه بشینی پای درخت سیب، دعا کنی محصولش انار باشه!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۵
بانو ایرانی

نظرات  (۶)

۱۵ تیر ۹۵ ، ۰۲:۱۶ سید محمد رضی زاده
حق
متاسفانه این طرز تفکر خیلی زیاد شده حتی دلیل خیلی تک فرزندی ها یا حتی بچه دار نشدن ها هم همینه که میگن ما وقتی بچه دار می شیم که بچه مون در رفاه کامل باشه یا فقط یه بچه می خوایم که بتونیم تمام لوازم رفاهی رو براش تهیه کنیم /:
۱۶ تیر ۹۵ ، ۰۶:۱۶ ریحانه مامان دوقلو ها
سلام
بله دقیقا همینطور هست . چند وقت پیش وقتی داشتم به بچه ها می گفتم این کیکی که دارید رو نصفش رو الان بخورید نصفش رو بزارید برای بعدا . اون شخص محترمی که پیشم بود نگاه عاقل اندر سفیهی بهم کردکه یعنی چرا . وقتی براش توضیح دادم ما باید سختی زندگی رو به بچه ها آموزش بدیم ، تو آینده همیشه همه چیز براشون مهیا نیست . اصلا باید سختی بکشن که یاد بگیرن تو راه خدا بتونن سختی رو تحمل کنن، طوری جوابمو می داد و نگاه می کرد که انگار داشتم مریخی صحبت می کردم . تازه ایشون از نسل قبل از ما بودن !!!!!!
سلام. عیدتون مبارک :)
شدیدا موافقم با این پست!ما دهه شصت و هفتادی ها که محصول رفاه هستیم
عرضه زندگی کردن و مدیریت بحران های زندگی مون رو نداریم
ازدواج سخت پس یا قیدش رو می زنیم یا طلاق
بچه داری سخت یکی می آوریم با هزار منت به زمین و زمان
همه چیز برای ما سخت است
۲۹ تیر ۹۵ ، ۱۴:۴۳ علی امین زاده
طبیعت راه خودش رو پیدا می کنه

یکی نغز بازی کند روزگار....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی