من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او؛ داستان زندگی ماست!
ماییکه 14 سال است، تلخ و شیرین، در بود ها و نبود ها، در کنار هم هستیم و ان شالله در کنار هم می مانیم تا ظهور، تا شهادت، تا ...
اینجا از مسیر تکاملمان می نویسم؛ از دریافت هایم؛ از پیاده کردن اندکی از سبک زندگی اسلامی .

آخرین مطالب

من، او، ظلم( شاید پست موقت)

سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۵۹ ق.ظ

دارم رو یه خطبه نهج البلاغه کار می کنم.

قفل شده! گیر کرده!

توسل کردم به حضرت امیر و نور چشمشون امام عصر!

چشمم خورد به تعبیر آقا در این مورد! چه کامل! چه قشنگ! چه راه گشا

دارم می خونم و لذت می برم و غرق شدم درش! یهو می بینم چند تا نقطه گذاشته و بعدش نوشته : انفجار بمب!

خدایا! بعضی ظلم ها چقدرررررررررر بزرگن! چقدر گره های علمی می تونست توسط خیلی ها باز بشه که دشمنان با جهالتهاشون مانع شدن

خدا رو شکر که آقا هنوز هستن و خیلی گره ها رو باز می کنن اما حسرت کامل شدن اون بحث، به دل یکی مثل من، مونده


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۹
بانو ایرانی

نظرات  (۹)

راستش منم بارها و بارها خیلیییی از گره های ذهنیم با رجوع به حرفای ایشون باز شده.
(توی وضعیتی که حسابی خسته و شاکی بودم از درس و درس و درس، این پستت چسبید. منظورم قسمت توسلته، تلنگر خوبی برای من بود.)
کاش در پ ن اشاره ای به خطبه و دریافتتون و ... می فرمودید
کاش می نوشتین کدوم خطبه و ... ما هم استفاده می کردیم.
۱۹ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۳۲ سیده طهورا آل طاها
سلام. عزیز دل . کجا بودی. دوستان مهربانت دل نگرانت بودند. می خواستم بهت اس بدم و خبر سلامتی ات را به عزیزان برسانم که دیدم امده ای و چشم ما را منور کرده ای....
انفجار بمب در نهج البلاغخ؟؟؟!!!
در پاسخ به نظر بالایی 
انفجار بمب در حین سخنرانی مقام معظم رهبری در مسجد اباذر در سال 60 حین تشریح خطبه نهج البلاغه

سخنرانی حضرت آقا در مسجد ابوذر سال 60

......

دو احتمال درباره این هست که یکی از این دو احتمال را من این جا ذکر می کنم و آن این است که نظر امیرالمومنین در «هن ناقصات العقول (ان النساء نواقص الایمان نواقص الحظوظ نواقص العقول /128 نهج البلاغه/ خطبه 80»به طبیعت زن نیست، بلکه به زنی است که تحت تاثیر فرهنگ ستم آلود تمام طول تاریخ که نسبت به زنان این فرهنگ، همیشه توام با ظلم و ستم بوده، ناقص بار آمد. در زمان امیرالمومنین زن در همه جوامع بشری، نه فقط در میان عرب ها، مظلوم بود. نه می گذاشتند درس بخواند، نه می گذاشتند در اجتماع وارد بشود و در مسائل سیاسی تبحر پیدا کند. نه ممکن بود در میدان های..."  انفجار بمب!

سلام برشمامادرمهربون
خیلی خوبه که باوجود دوتافرزنداز حرکت ورشدعلمیتون غافل نیستین.
من بعداز بچه دارشدن خیلی سست وکاهل دراین زمینه شدم وخیلی هم ناراحتم ازاین عدم مطالعه ورکودعلمی وفکری و...خودم.
میشه برنامه مطالعات وتحقیقتون روبگین،اینکه گفتین روی نهج البلاغه کارمیکنین ویادیگرکتابها ویاحتی قرآن وتفسیر؟
برای تشویق ویک نمونه الگو پرسیدم.
ممنون از راهنماییتون
در حوضه علمیه مهمترین کتاب بعد از قران اصول کافیه ، یعنی آگه تفسیر قران و اصول کافی رو بلد باشین یک دوره حوضه ی علمیه رفتین ، باقی کتابهایی که در حوضه ی علمیه خوانده می شه زندگی نامه ی امامان و پیامبر ان به حساب می یاد اما با توجه به آیات قرآن آگه تورات و انجیل و کتابهای تاریخی رو هم بخوانید صاحب علم روز خواهید بود و علم مفید که در اصول کافی تعریف شده باقی علوم رو هم آگه در حد تعاریف محدود بلد باشید اولول الباب خواهید شد که در اصول کافی ذکر شده است ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی