من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او؛ داستان زندگی ماست!
ماییکه 14 سال است، تلخ و شیرین، در بود ها و نبود ها، در کنار هم هستیم و ان شالله در کنار هم می مانیم تا ظهور، تا شهادت، تا ...
اینجا از مسیر تکاملمان می نویسم؛ از دریافت هایم؛ از پیاده کردن اندکی از سبک زندگی اسلامی .

آخرین مطالب

من، او، مهربون ترین

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۸ ب.ظ

بعضی چیزها رو  بارها شنیدیم اما یهو انگار بند دل آدمو پاره میکنه.

مثل شعری که امروز شنیدم.گویا حرف من و خدا بود


چشمامو بستم از کنارش رد شدم

چشماشو بسته تا نبینه بد شدم

هرکار میکنم ازم نمیگذره

حسی که بین ماست، از عشق بیشتره


بعضی حرفها رو هم میشنویم، حسرت میخوریم کاش سالها پیش شنیده بودیمش.

مثل تفسیر این آیه 

اضاعوا الصلوة و التبعوا الشهوات

مراحل انحراف، اول ضایع کردن نمازه بعد تبعیت از شهوات

اینو شنیده بودم که نماز از بدیها دور میکنه اما اینکه مفهوم مخالفشم، درسته، تازه فهمیدم

نخندین بهم! خب نشنیده بودم.

شاید بدرد بچه هام بخوره. بهشون بگم که مرز سعادت و شقاوت، نمازه

اونم نه هر نمازی! نمازضایع نشده!!

خدایا

هرچی نماز ضایع کردم ببخش.هرچی تبعیت از شهوات کردم بخاطر جهلم بوده.

خدایا

من رو به سعادت برسون. دوستت دارم مهربون ترین مهربونها

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۴
بانو ایرانی

نظرات  (۶)

آهنگ ابراهیمی، آهنگ خوبیه :)

و ما چقدر نماز رو فراموش کردیم... 

"اینو شنیده بودم که نماز از بدیها دور میکنه اما اینکه مفهوم مخالفشم، درسته، تازه فهمیدم"!!!!

2=1+1  پس قاعدتا 1= 1-2 دیگه!!!!



پاسخ:
همیشه اینطور نیست
هر گردویی گرده اما هر گردی گردو نیست
۲۴ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۵۹ طلبه آینده
منظور از نماز ضایع کردن یعنی نخوندن نماز؟
یا نه
لطفا بگید منظور چیه
ممنون
پاسخ:
بنظرم ضایع کردن،درجاتی داره
گاهی بی اعتنایی به اذان
گاهی بی اعتنایی به صحت وضو و نماز
شاید گاهی،عدم حضور قلب
درنهایت هم نخوندن نماز
این درک منه
اگر کسی چیزی به ذهنش میاد، بگه.ممنون میشم
سلام
ضایع کردن نماز چطوریه؟
منظور سر وقت نخوندنشه؟
پاسخ:
در کامنت دیگه ای جواب دادم. 
به تجربه برای این بنده ثابت شده

منظورتون از مفهوم  مخالفش چیه؟

لطفا توضیح بدهید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی