من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او؛ داستان زندگی ماست!
ماییکه 14 سال است، تلخ و شیرین، در بود ها و نبود ها، در کنار هم هستیم و ان شالله در کنار هم می مانیم تا ظهور، تا شهادت، تا ...
اینجا از مسیر تکاملمان می نویسم؛ از دریافت هایم؛ از پیاده کردن اندکی از سبک زندگی اسلامی .

آخرین مطالب

من، او، آفتابگردان

شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۳۶ ق.ظ

او آفتاب‌گردان است

میرود هرجا خورشید را بهتر می‌بیند

من آفتاب‌گردانم

برای صورت خورشید، شعر میخوانم

او با حدیث تبلیغ می‌کند من با شعر

جدی تر به شعر پرداخته ام. امشب جنون شعر گرفته ام

گاهی مجنون برای لیلی تلخ است

گاهی به همین جنون بی حد،محتاج



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۱
بانو ایرانی

نظرات  (۶)

سلااااااااام بر بانوی مهربون دوست داشتنی مون
خوش اومدی عزیزم
دلتنگت بودم
سلام
چقدر منتظرتون بودیم دلمون تنگ شده بود براتون
البته من تا الان خواننده خاموش بودم ...
پاسخ:
فدات خواهر
ببخشید
۲۲ اسفند ۹۵ ، ۱۰:۰۶ زهرا شیرازی

بعد چند ماه غیبت اومدی بالاخره

شار برگشتی؟؟

گفتیم حتما نی نی جدید تو راهه هااااا :)

چه خبر؟

خوشحالم
حالتون همیشه آفتابی
سلاااااااااااااااااااااااااااام
چه خوب که با  شعر  همراهید
در پناه افتابی ترین افتاب
۱۱ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۲۶ محمد احسان حیدری
" موفق باشید "

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی