من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او؛ داستان زندگی ماست!
ماییکه 14 سال است، تلخ و شیرین، در بود ها و نبود ها، در کنار هم هستیم و ان شالله در کنار هم می مانیم تا ظهور، تا شهادت، تا ...
اینجا از مسیر تکاملمان می نویسم؛ از دریافت هایم؛ از پیاده کردن اندکی از سبک زندگی اسلامی .

آخرین مطالب

من، او، محرم بی قاعده

دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۵ ق.ظ

محرم چرا این شکلیه؟ اصلا حال آدم، سرجاش نیست! قلبمون تو فشاره

میخوام دخترام رو بغل کنم! یاد رقیه و سکینه (سلام الله علیهما) می افتم و گریه می کنم

می خوام صورت دخترمو ناز و بوسه کنم یاد صورت کوچیک و شیرین رقیه می افتم و اندازه ی دستمو با صورتش مقایسه می کنم و بعد...

میخوام آب بدم به دخترا، یاد تشنگی خیام اباعبدالله می افتم

می خوام...

مگه می شه تو این روزها، کاری از ما سر بزنه که بوی حسین( علیه السلام) نده؟

شاید دنیا به امثال ما بگه دیوونه! کسانی که همه چیز، اونها رو گریه می اندازه!

خدایا روزی که همه گریانن، ما رو خوشحال و خندان، به اباعبدالله ملحق کن

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۳
بانو ایرانی

نظرات  (۴)

این نوع زندگی میشه جهنم که...همش گریه ...همش انجام کارایی ک دوست نداریم(پست های پایین) از کجا معلوم خدا اینو بخواد؟
خدا خوشحالی ما به دلش نمیچسبه یعنی؟
پاسخ:
سلام
اول اینکه همش اینطوری نیستیم یا بهتر بگم نیستم! اتفاقا گریه بر امام حسین، شادی آوره. بعد گریه ها، ما خیلی هم شادیم. الحمدلله. دوم اینکه در مورد اون انجام کارهایی که دوست نداریم، فکر می کنم مجبوریم عموما! مثل دانشجوها که مجبورن درس بخونن و درس خوندن سخته! امیرالمومنین می گن اگر کسب علم، تنها به آرزو کردن بود و سختی نداشت، همه مردن دانشمند بودند( نقل به مضمون)
خیلی از سختیها رو مجبوریم انجام بدیم و راه گریزی ازشون نیست! عاقلانه تره که با حال خوش انجامش بدیم که زندگیمون شیرین تر بشه. وقتی من با خدا معامله می کنم و می دونم که در قبال این صبر، دقیقا چی قراره گیرم بیاد، خیلی حالم بهتره تا وقتی انجامش میدم بدون اینکه بدونم چه اثری برام داره.
خدا به عهد هاش وفا می کنه ( ان الله لا یخلف المیعاد)
سلام 
من شرمندم بابت اون پیامم ...من اون روز خیلی دلم گرفته بود...امشب تو روضه امام حسین تو مسجد یادم افتاد چقدر بی انصافی کردم ...
دعام کنید...
اشتباه عامه اینه که عاشورا رو فقط حزن می ببنن
عاشورا مظهر حزن و سرور با همه
سرور بخاطر رسیدن یک عده بمقام خلیفه اللهی و فنای در ذات خدا
سرور بخاطر لقای ب معشوق و پایان فراق
ما رایت الا جمیلا یعنی همین
توصیه میکنم کتاب روح مجرد علامه طهرانی رو بخونید تا متوجه شید عاشورا پر از سرور و شادی هست!
صلی الله علیک یااباعبدلله
کاش بعضی دوستان صرفا بجای نقد یکم کنجکاومیشدن ببین امثال ماها چه دنیاوزندگانی ای داریم....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی