من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او؛ داستان زندگی ماست!
ماییکه 14 سال است، تلخ و شیرین، در بود ها و نبود ها، در کنار هم هستیم و ان شالله در کنار هم می مانیم تا ظهور، تا شهادت، تا ...
اینجا از مسیر تکاملمان می نویسم؛ از دریافت هایم؛ از پیاده کردن اندکی از سبک زندگی اسلامی .

آخرین مطالب

من، او، لبیک

سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۷:۴۳ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحمین
امروز یه روز جدیده اما یه روز معمولی نیست!
🌺 امروز باید بریم با مولامون، با اماممون #بیعت کنیم! لبیک بگیم به مولا! نمی دونم تو چه حالی داری اما من منقلبم!
🌤امام من، طبق احادیث، #طَریدٌ (طرد شده) #فریدٌ (بی کس) #شَریدٌ( آواره) #وحید ( تنها) هست و من ، آرام و آسوده زندگی خودمو ادامه می دم!
آقا برای اومدنش به 313 تا #جوانمرد نیاز داره! 313 نفر که پای عهدشون مثل قاسم سلیمانی بایستن!
چقدر تا قاسم سلیمانی شدن فاصله دارم؟
🌺به قول بزرگی می گفت:« گناه امروز ما منتظرا، نماز نخوندن و دروغ گفتن نیست!(تکلیف اینا که دیگه روشنه) گناه ما اینه که حواسمون نباشه باید بهترین باشیم»
📣آهای مادر منتظر! حواست هست پسرت باید قاسم سلیمانی بشه؟ باید محسن حججی بشه؟
📣آهای آقای منتظر! حواست هست باید قاسم سلیمانی باشی؟ باید محسن حججی باشی؟
📌خودمونو دست کم نگیریم! ما باید بهترین یارهای امام عصر باشیم! کسی که امام روشون حساب می کنه نه سیاهی لشگر!
📌امروز اول با خودمون قرارهامونو بذاریم بعد بریم به آقا #لبیک بگیم!
خدا کنه دیگه آقامون #بیابونگرد نباشه!
خدایا #فرج آقا رو همین امروز امضا کن.


بعضی مطالب رو تو کانال هم می ذارم!

@heavenly_women

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۷
بانو ایرانی

نظرات  (۵)

۰۷ آذر ۹۶ ، ۰۸:۳۲ یه خانوم گل ***
واقعا هم
تامل برانگیز و زیبا
ممنون
آمین. خیلی دلم می خواست کمکی می کردم به اندازه همین ترک گناه اما در توانم نیست. ناامیدم. تا خود خدا و آقا کمکم نکنند نمی تونم.
سلام خانوم ایرانی من خیلی وقته وبلاگ شما رو دنبال میکنم و چندروز پیش هم عضو کانالتون شدم.
من تازه باردار شدم و خیلی استرس دارم ازتون میخوام در مورد نکات تربیتی و برنامه ریزی و خانه داری با بچه بیشتر توی کانالتون مطلب بگذارید که حقیقتا از مطالب و صحبت هاتون رو دوست دارم.
ممنونم.
سلام عزییییزم! خوبید؟ خوشید؟ بچه ها خوبن؟چقد دلم تنگ شده بود برا شما و اینجا.. شما نمیدونین چقد روزایی که نیاز داشتم، کمکم کردید با مطالب خوب و مفید و راهگشاتون! توروخدا کسایی رو که کمک کردید، رها نکنید!! وبلاگ خیلی کم میاین، کانال هم! راه تماس در تلگرام هم نذاشتید.. ای کاش یه پیج در اینستاگرام راه اندازی کنید، پستای مفید تونو اونجا بذارید، فضای اینستا به امثال شما که قدرت تاثیرگذاری فرهنگی دارید خییییلی نیاز داره!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی