من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او؛ داستان زندگی ماست!
ماییکه 14 سال است، تلخ و شیرین، در بود ها و نبود ها، در کنار هم هستیم و ان شالله در کنار هم می مانیم تا ظهور، تا شهادت، تا ...
اینجا از مسیر تکاملمان می نویسم؛ از دریافت هایم؛ از پیاده کردن اندکی از سبک زندگی اسلامی .

آخرین مطالب

من، او، فراز و نشیب

سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۲۳ ق.ظ

زندگی سخته. خیلی سخت. کوره های امتحان خدا خیلی داغه. گاهی حس می کنی تمام وجودت گداخته شده. گاهی تاولها رو روی بدنت حس می کنی. گاهی گویا جهنم زیر پوستته

گاهی پای آدم می لغزه و تا قعر جهنم پیش می ره اما یه اشک، یه توسل، یه توبه، یه قول، انگار حبل الله المتینی می شه که تا دم بهشت خدا می بردش.  آرامش تمام وجودشو میگیره

چه خوبه که هنوز زنده ایم تا بتونیم قدمهای بیشتری برای رضایت خدا برداریم

چه خوبه که خدا هنوز فرصت داده بهمون. یعنی هنوز بهمون امیدواره!

توی فراز و نشیب زندگی، گاهی انگار سوار ترن هوایی شهر بازی شدی. با همون هیجان و دلهره ! با همون تردید ...

گاهی فکر می کنی همین جا آخرشه و دیگه تموم شد اما با یه حرکت ناگهانی دیگه، می فهمی که نه! هنوز هم ادامه داره!

من هم این چند ماه، گویا سوار ترن هوایی بودم. اما نه اینکه درجا زده باشم! سوار یه ترن هوایی شدم که به سسسسسرعت زندگی منو دچار تحول کرد! خیلی چیزها داشت فرو میریخت! خیلی ترس ها غلبه کرد! خیلی فراز ها و فرودها زیاد بود! و حالا به یک ثبات نسبی رسیده.

موقعیتی پیش اومد تا خیلی از شعارهامو در عمل پیاده کنم.

مثلا:

دردهاتو دورت نچین که دیوار بشن؛ زیر پات بذار که پله بشن

یا

اگر در روبروت قفله، دنبال کلید باش! اگر قرار بود این در باز نشه، جاش دیوار می ذاشتن

یا

وقتی به بن بست می رسی، بالهاتو امتحان کن! راه آسمون همیشه بازه

یا

فکر می کنیم چون خیلی گرفتاریم به خدا نمی رسیم اما چون به خدا نمی رسیم، خیلی گرفتاریم

یا

خدا هیچ کس رو بیشتر از توانش امتحان نمی کنه! حتما توان این امتحان رو داشتی

و ...

قوی تر شدم. ضربه خوردم ؛ زیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد! عوض شدم؛ بهتر و بدترش رو خدا عالمه. یه چیزای ارزشمندی رو از دست دادم اما یه چیزای ارزشمندی به دست آوردم. الان خوبه؛ الحمدلله به یه آرامش نسبی رسیدم.

ببخشید که نبودم. ببخشید که نتونستم وظیفه ام رو در قبال شما انجام بدم. ببخشید اگر کوتاهی کردم. اما همیشه به فکر اینجا و دوستان خوبم بودم. دوستان حقیقی ه فضای مجازیمو زیاد دعا می کنم. شما هم منو دعا کنید

ان شالله که بازم بتونم بنویسم. خوب! زیاد! مفید!

محتاجم به دعا؛ خیلی زیاد


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۶
بانو ایرانی

نظرات  (۱۳)

قشنگ بانوی به تمام عیار ایرانی
الحمدلله که سربلند بودین
جاتون خالی بود
پاسخ:
خدا کنه سربلند بوده باشیم
۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۶:۰۶ مامان محمدین
خیلی لذت بخش بود این صعود... حیف که مصداقی نمی نویسین.

همیشه دلتون الهی...
پاسخ:
مصداقش، هر لحظه از زندگیه
۲۷ آبان ۹۴ ، ۰۰:۱۹ همسر سید علی ...
سلام 
چقدر خوشحال شدم وقتی دیدم به روز کردید ..
خیلی خوبه که به فراز و فرود زندگیتون هم نگاه مثبتی دارید ...
خوشحالم که برگشتید :)
پاسخ:
سپاس دوست خوبم
چقدر دلم برای نوشته هاتون تنگ شد، بانو انقدر دلتنگ که واستون دعا کردم، باورم نمیشد این دلتنگی به جواب برسه.
پاسخ:
دوستان خوب نعمت خداوندند. خوشحالم که منعمم به داشتن دوستان خوب
۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۸:۳۲ دختر شاه پریون
خوشحالم از بازگشتتون بانو. و خوشحالم که خوبید
سلام خدارو شکر انشالله همیشه موفق و سر بلند باشید خواهر جون
خب خدار و شکر برای سربلندیتون در این امتحانات

موفق باشید


یاعلی
۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۸:۵۱ بانوی کوچک
سلام عزیزم چقد من قلمتودوست دارم اخه 
خوشحالم که برگشتید
خدا پشت و پناهتون

سلام. دلم براتون تنگ شده بود. خوشحالم که برگشتید. خوشحالم که دعامون می کنید:)

خیلی دوست دارمتون
مخصوصا فاطمه خانم و محدثه خانم رو
سلام بانو جان! منزل نو مبارک! امشب اولین بار بود اینجا میامدم. این پستتان برایم خیلی جالب بود. دقیقاً و بدون یک کلمه کم و زیاد، حال این چند وقته من است. طوری که میخواستم از شما اجازه بگیرم و عین پست را در وبلاگ خودم و با نام شما کپی کنم اما فکر کردم که کار درستی نیست و منصرف شدم. فقط همین را بگویم که اگر میخواستم حال این چند ماهه اخیر خودم را توصیف کنم، دقیقا همین جملات و همین واژه ها را به کار می بردم. ممکن است بخش هایی از این پست را با نام خودتان و با توضیحات کپی کنم.؟ متشکرم
پاسخ:
اختیار داری عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی