من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او؛ داستان زندگی ماست!
ماییکه 14 سال است، تلخ و شیرین، در بود ها و نبود ها، در کنار هم هستیم و ان شالله در کنار هم می مانیم تا ظهور، تا شهادت، تا ...
اینجا از مسیر تکاملمان می نویسم؛ از دریافت هایم؛ از پیاده کردن اندکی از سبک زندگی اسلامی .

آخرین مطالب

پست تکمیلی

سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۴۳ ب.ظ

بعضی مغازه ها جلوش پرده زده نوشته ورود آقایان ممنوع

بعضی خونه ها درش بازه ولی فقط مدعویین میرن داخل

این پست، مطلب خاص خصوصی یا غیراخلاقی یا ... نداره! فقط نخواستم مطلب مثل بیلبوردهای خیابون، در معرض دید باشه. یه پرده روش کشیدم من باب حیا

رمز مطلب 1363

هر کدوم از آقایون که پرده های «ورود آقایان ممنوع» رو کنار می زنن و وارد می شن، وارد شن!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۴
بانو ایرانی

نظرات  (۴)

اوه اوه

چه خطرناک

ما که غلط بکنیم
ممنون که می نویسید
به ما هم رمز میدین؟
ببخشید این پست رو ندیده بودم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی