من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او؛ داستان زندگی ماست!
ماییکه 14 سال است، تلخ و شیرین، در بود ها و نبود ها، در کنار هم هستیم و ان شالله در کنار هم می مانیم تا ظهور، تا شهادت، تا ...
اینجا از مسیر تکاملمان می نویسم؛ از دریافت هایم؛ از پیاده کردن اندکی از سبک زندگی اسلامی .

آخرین مطالب

من، او، عذاب

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۰۰ ق.ظ

میگفت: تولد هر کودک، یعنی خدا هنوز به بشر، امیدوار است

و تازه فهمیدم

اقوامی که دچار بلا شدند، آخرین کودکشان ۴۰ سال قبل از آن، دنیا آمده بوده است

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۳
بانو ایرانی

نظرات  (۸)

اولی صحیح
دومی از کجا آمد؟جالب بود نشنیده بودم
من متوجه نشدممممم


یک پسر 4 ساله به نام ساگار دورجی اهل لخیمپور در ایالت شرقی هند آسام  به تازگی دچار یک شرایط بسیار ترسناک شده است. پدر و مادر این پسر بچه حیران زده از وضعیت پسرشان هستند.مادر او در این گزارش این چنین گفت: از سه ماه قبل چشم ها پسرم شروع به تورم و سوزش کرد و ناگهان پس از چند روز از چشمهایش خون جاری شد و اینک به چنین روزی افتاده است.

این پسر بچه نگون بخت شرایط جسمی بدی دارد و خون به صورت لخته در چشم و گوش او بسته می شود و خشک می شود.

۱۵ شهریور ۹۵ ، ۰۲:۲۴ د‌ل‌باخته ..
عجب..
از خط کشی کتاب کن کور عبور می کنم و 
از شب رنگ به روز داشگاه می رسم و 
از نیمکت خالی به بیکاری 
تنبل نیستم اما
دایم کوله بار بیکاری به دوش می کشم و 
در بیغوله های سایت های کوچک و بزرگ 
قانون خدا را 
چراغ های راهنمای عهد ظهور منجی را
گوشزد می شوم
خوف و رجا که به خدا راهی نداره!!
پاسخ:
از نگاه فلسفی، قهر و غضب و رضا هم درخدا راه نداره
سلام
خداقوت
من توی پست( من او ظلم )ازشمایه سوال کرده بودم.
میشه لطف کنیدجواب بدین.
پاسخ:
میشه دوباره تکرار کنین؟

سلام .. برامون بنویس بانو

هرچقد کم

درحد یک جمله

ما استفاده میکنبم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی