من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او؛ داستان زندگی ماست!
ماییکه 14 سال است، تلخ و شیرین، در بود ها و نبود ها، در کنار هم هستیم و ان شالله در کنار هم می مانیم تا ظهور، تا شهادت، تا ...
اینجا از مسیر تکاملمان می نویسم؛ از دریافت هایم؛ از پیاده کردن اندکی از سبک زندگی اسلامی .

آخرین مطالب

من، او، نماز جماعت

شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۵۴ ق.ظ

- مامان می خوام نماز جماعت بخونم.

- با کی؟

- با شما دیگه

نمیشه مامان!

- چرا نمیشه به زن اقتدا کرد؟

- زن می تونه به زن اقتدا کنه. ولی زنی که خصوصیات لازم رو داشته باشه

- خب من می خوام به شما اقتدا کنم.

- نمیشه مامان

-چرا؟

- چون من عادل نیستم!

- عادل یعنی چی؟

- یعنی کسی که ظلم نکرده! و من ظلم کردم

- به کی؟

- به تو! به خودم!

- یعنی بابا هیچ وقت ظلم نکرده؟

- در مورد آدمها نمی تونیم قضاوت کنیم. شاید توبه کرده باشه

- خب شما هم توبه کنید!

بدو دختر نمازتو بخون! الله اکبر

فقط با تکبیرة الاحرام تونستم از دست سوالهاش فرار کنم.

چقدر بده که مجبورم فرار کنم! بخاطر اینکه اونطوری که باید، خوب نبودم!

وای از یوم یفر المرء من اخیه و امه و ابیه

خدایا منو اونطوری قرار بده که ازم راضی باشی تا  شرمنده نشم روز قیامت

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۷
بانو ایرانی

نظرات  (۷)

چقدر جالبه که بچه ها انقدر ذهن ازاد و هوشمندی دارن و چقدر بده که به مرور زمان افکار نامناسب انقدر روی این ذهن هوشمند تاثیر مخرب میذاره ، چقدر خوب که دختر شما متوجه عدم تفاوت شما و همسرتون شد و چقدر جالب که شما حتی به این نکته به صورت بنیادی فکر نکردین.
بسیار عالی

امیدوار کننده بود
نوشته های اینجوری ازتون انتظار میره
کمافی السابق
سلام. ببخشید می خواستم بپرسم آیا کسی رو می شناسین که نماز و روزه برای متوفی قبول کنه؟ آیا نرخ مشخصی داره یا می شه کسی رو که مبلغ کمتری می گیره پیدا کرد؟ (چون برای کسی می خوام که تمکن مالی نداره) و آیا می تونه نماز رو یه ماه یه ماه درخواست کنه مثلا یک ماه نماز بخواد فعلا یا حتما باید یکسال بخواد؟ اصلا بلد نیست و بلد نیستم که باید از کجا بپرسیم و فرد مطمئنی پیدا کنیم.
۲۱ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۴۴ کبوتر بفیع
دقیقا فهمیدم چی میگی
سلام
خانوم آزاده نامداری را بعنوان الگوی زنان مسلمان معرفی میکردند
و دائم روی اون مانور میدادند
خدا را شکر که واقعیتها آشکار شد
سلام
خیلی خوبه که تجربیاتتون به اشتراک می‌گذارید
فقط در قسمت معنی عادل باید بگم که معنیش با کسی که ظلم نکرده فرق می‌کنه
عدالت در فقه به معنای کسی است که گناه کبیره انجام نمی‌دهد و اصرار بر انجام گناه صغیره ندارد یعنی معمولا انجام نمیدهد
پاسخ:
ممنونم از شما
می خواستم یه تعریف کوتاه به دخترم ارائه بدم
سلام خواهر.

چه خوبه که هنوز هم وبلاگ می نویسی و شبکه های اجتماعی از وبلاگ دورت نکرده.
اونایی که چسبیدند به شبکه های اجتماعی و صفحات وب رو رها کردند، چند ماه و چند سال دیگه که اون شبکه ها کنار گذاشته شدند، متوجه می شند که تمام نوشته هاشون دیگه از دسترس خارجه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی