من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او؛ داستان زندگی ماست!
ماییکه 14 سال است، تلخ و شیرین، در بود ها و نبود ها، در کنار هم هستیم و ان شالله در کنار هم می مانیم تا ظهور، تا شهادت، تا ...
اینجا از مسیر تکاملمان می نویسم؛ از دریافت هایم؛ از پیاده کردن اندکی از سبک زندگی اسلامی .

آخرین مطالب

من، او، معامله ی پر سود

دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۳۷ ب.ظ

یه کاری تو زندگیت هست که خیلی سخته انجام دادنش ولی باید انجامش بدی

نمی دونم تو زندگی تو چیه! اما تو زندگی هر کسی، یه چیزی هست! نیت کن! بین خودتو خدا!

و انجامش بده! هر روز! بدون غر! بدون بازگو کردنش برای کسی! بدون اینکه هیچ کس بفهمه تو چقدر این کار برات سخته

بهت قول نمی دم بعد یه مدت برات سخت نباشه. خودم دوساله دارم انجام می دم و هنور، هربار برام سخته! کاریه که هر روز انجامش می دم.

نه سخته یعنی انجامش زحمت داره! بدم میاد ازش! حالمو بهم می زنه! ولی باید انجامش بدم!

معامله کن با خدا!

معامله با خدا، همیشه پر سوده! وقتی جبران می کنه که خییییییلی بهش نیاز داری.

تازه می تونی یه چیز توی دنیا هم ازش بخوای!

منه پر رو، هم سر یه چیزی تو دنیا باهاش معامله کردم هم تو آخرت.

می دونم مهربونتر از این حرفهاست.

الان که اینو براتون می نویسم، باز همون کار سخت رو انجام دادم، و یادم افتاد، در مورد این معامله، براتون نگفتم



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۷
بانو ایرانی

نظرات  (۳)

بازهم زدید تو کاسبی:)

حالا با خدا


موفق باشید
سربزنید

و تا بحال این معامله دو طرفه شده یا فقط از جانب شما بوده؟


پاسخ:
هنوز نرفتم اون دنیا
ولی تا اینجاش که معامله دو طرفه بوده
شکر خدا
من خیلی کارای سخت دارم که ازشون فرار می کنم
ممنون از پستت
التماس دعا این شبا بانوجونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی