من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او، ...

روزهای زندگی همسر یک طلبه

من، او؛ داستان زندگی ماست!
ماییکه 14 سال است، تلخ و شیرین، در بود ها و نبود ها، در کنار هم هستیم و ان شالله در کنار هم می مانیم تا ظهور، تا شهادت، تا ...
اینجا از مسیر تکاملمان می نویسم؛ از دریافت هایم؛ از پیاده کردن اندکی از سبک زندگی اسلامی .

آخرین مطالب

من، او، یک نصیحت

شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۳۷ ب.ظ

خدا الهی رضوان عزیز رو هرجا هست، سالم نگه داره و موفق بداره، همیشه می گفت: خونه، جای بریز و بپاشه

بریزو بپاش محبت!
چقدر این حرفش، وسط روزهای سخت و طاقت فرسای زندگی، وسط بی محبتی ها و فشارها، آرومم می کنه
خونه، جای بکش بکش نیست! جای بریز و بپاشه!
دیروز یه نفر بهم خندید که بهش گفتم من بهشتی ام! مهم نیست!
هنوزم معتقدم تا روزی که نفس می کشم، یعنی خدا هنوز امیدواره من بهشتی باشم!
و خدا، نزد گمان بنده ی خودشه! من به او گمان خیر می برم و او، منتهای خیر و نیکیه و برای من، با منتهای مهربانیش رفتار خواهد کرد!
بریز و بپاش می کنم، تا خدا هم برام بریز و بپاش کنه و من رو سرشار کنه از محبت خودش

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۱
بانو ایرانی

نظرات  (۷)

سلام 
گاهی بعضی حرف ها رو با اینکه با تمام وجود بهش اعتقاد دارم ولی نمیتونم عمل کنم 
چرا انقدر زندگی به ادم سخت میگیره؟
چرا نمیتونم بریز و بپاش محبت کنم؟
میشه واسم دعا کنید؟

پاسخ:
همه سختیش همینه. اینکه باید به چیزهایی که می دونیم عمل کنیم.
انشاالله اول خانم بهشت کمکتون کنن ...برای همدیگه دعا کنیم...گاهی فکر میکنم با خنجری در قلبم مجبورم به قاتلم محبت کنم...به امید رضایت خدا
۰۲ مهر ۹۶ ، ۱۲:۵۹ زهرا شیرازی

چقدر دلم برای رضوان و نوشته هاش تنگه

کاش میشد یه خبری از خودش و دخترش میداد بهمون


خوش به حالت که اینقدر امیدواری

من خیلی نا امیدم. همش فکر میکنم جهنمی ام :(

پاسخ:
حدیث قدسی هست که می گه:
من در نزد گمان بنده ی خویشم. اگر به من گمان خیر برد، خیرم. اگر به من گمان شر برد، شرم
به خدا گمان خیر بردن و تلاش کردن برای بهتر شدن، منافاتی باهم نداره
من نمی دونم نا امیدم یا امیدوار. حتی این حسم رو هم از دست دادم!
پاسخ:
آدم بدون امید، نفس هم نمی کشه
منم دوست داشتم نفس نمی کشیدم.
پاسخ:
دوست عزیزم. مدتهاست خواننده این سطرهای دست نوشته ی منی و من بابت نگاهت و وقتت بهت مدیونم.
نمی دونم اسمت چیه اما همیشه یادت هستم. جزء افرادی هستی که همیشه بهش فکر می کنم و براش دعا می کنم. نمی دونم چه غمی داری اما واقعا غمگین می شم از نوشته هایی که بوی غم می دن! آخه تو یه دختر متفکری و وقتی غمگین می شی یعنی یه چیزی واقعا بده که اذیتت می کنه
خدا الهی گره باز کنه ازت عزیزم. شاد باش
اسم واقعیم همینه. الدوز. مرسی که به یادم هستین. ببخشید که شما رو هم غمگین کردم.
ای جانم.....
چقدر قشنگ گفتین...
من نزد گمان بنده خویشم....
الهی و ربی من لی غیرک.......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی